25 Ocak 2014 Cumartesi

Siri Mitchell - Yüreğim Aşkı Arıyor || Kitap Yorumu






New York'un görkemli ve parlak bir çağında...

Ziyafetler ve balolar arasında oynanan bir oyun

Zenginlik ve ayrıcalık içindeki bir ömrün ödülü

Dostluklar ve genç bir kadının kalbinin arzularını test edecek kurallar

Clara Carter cemiyet hayatı ve sosyetinin parlayan yıldızı olacaktır....

Ama bunun bedeli ne olacak...





Clara ile beraber bende çeşitli duygulardan geçtim. Kendimi onun yerine koyunca ne kadar zor bir durumda olduğunu hissetmek iç acıtıcıydı. Daha 17 sinde sırf babası ve halası için takdime çıkıp zengin koca bulup evlendirilmeye mecbur kalması kötüydü. Türlü türlü zarafet dersleri, dans dersleri yok yemek dersleri falan derken az kalsın ben bayılacaktım. Kıza fena acıdım ama sonunda mutlu olmasına ayrı bir sevindim.

Saf bir karakter Clara.. ve mutluluğu Henry ile bulmasına da ayrı bir mutluluktu benim için..
Eh ne demli bitmesine üzüldüğüm bir başka güzel kitaptı...
Okumanızı tavsiye ederim ;)))


Bu yazarı sevdim!



Henry ve Clara <3 Bu kadar naif ve içten bir aşk yoktur herhalde ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder