25 Ocak 2014 Cumartesi

Gül ve Diken - Tracy Anne Warren || Kitap Yorumu


Yazar: Tracy Anne Warren
Yayınevi: Koridor Yayınları
Sayfa: 396

Yıl: 2012



"Çikolata kadar leziz. Tadına doyulmuyor." 
Romantic Times Bookclub



Rüzgar eken fırtına biçer…Düğün gününde ikiziyle yer değiştirip büyük bir skandala imza atan Leydi Jeannette Brantford, ailesi tarafından cezalandırılır ve can sıkıcı kuzenlerinin yanına İrlanda'ya gönderilir; ancak Jeannette'ı sürgünde bekleyen sürprizler vardır. Yolda şeytani derecede yakışıklı bir mimar olan Darragh O'Brien ile karşılaşır ve cezası birden tutkulu, eğlenceli bir hal alır.

Jeannette kendi statüsünde bir leydiyi ancak bir dükün tatmin edebileceğini düşündüğü için Darragh'a olan hislerini belli etmekten kaçınır, oysa bu cesur adam Mulholland Kontu'dur ve gerçek kimliğini açıklamadan önce Jeannette'a aşk hakkında bir ders vermek ister.





Öhhö öhhöö.. 
Immm... Yoksa siz daha hala bu kitabı hatta bu seriyi okumadınız mı?
Yok artık! Vallahi gözlerim yuvalarından çıkıp seke seke yere düşer!!
Neden mi? 
Nedeni şudur..
Ben böyle bir kitap daha evvel okumadım... "Bu kitabı kahkahalarla okuyamayacaksın" diyen çok sevgili arkadaşlarıma buradan kocaman öpüyorum vallahi haklılarmış. Öyle böyle eğlenmedim kahkaha krizlerine girdim de girdim..
Şimdi serimizin ilk kitabı olan Kallarımdaki Yabancıda ikiz kız kardeşlerin yerlerini değiştirerek yarattıkları skandalla işler baya bir karışmıştı. Bu kitapta ise Jeannette cezası nedeni ile Londra'dan sürgün edilip İrlanda'ya gönderiliyor.. Ki ah orada bambaşka olaylar başına geliyor..

İşte tam da burada kahkaha tufanı başlıyor diyebilirim. Kızımızın arabası çamura saplanması o yakışıklı - ki "Ahhh vallahi ben böyle bir adam istiyorum!" Dedirtecek türde bir adam :)  - Darragh O'Brien ile müthiş bir karşılaşma yaşıyorlar. Bizim yakışıklı yardım için kızımızın arabasını çamurdan kurtarmak içinnn kolları sıvar... O arada geçen konuşmalar sürtüşmeler.... Immmm leziz leziz :)

Ardından Jeannette kuzeninin evine varır rahat nefes alırım cezam biter eve dönerim dedi ki pat evin tamiratı çıkar, sabahtan akşama tak tuk sesleri ile uykusuz kalır.. ah bu kısmı o kadar güzeldi ki sırıtarak okudum, sayfalar nasıl geçti bitti anlamadım. 

Bizim kız dışarı gezmeye çıktığında üzerine kapkara bir şey atlar tabi bizim kız korkar falan bakar ki yolda kalmalarına yardım eden şeytani yakışıklılığa sahip Darragh O'Brien ile karşılaşır.. 
Köpekte onundur. 
Bir curcuna daha..
Ya şunu söyleyeyim ki bu kitap bir öncekinden daha güzeldi. Sayfaları nasıl su gibi aktı anlamadım bir baktım ki bitmiş :) sonra sil baştan tekrar okudum tekrar ve tekrar 
Ha sonuç ne mı... Bizim Küçük Gül Ağacı ile Şeytan Darragh O'Brien yakalanmaları ardından evlenirler  ve macera devam eder..
Gerisini anlatmayayım da sizler alın da okuyun..
Bence bu kitapları okumazsanız çok ama çoooook şey kaçırırsınızzz 

Ve en başta denildiği gibi... "Rüzgar eken fırtına biçer!"
Jeannette  farkında olmadan bir rüzgar ekti... Ve elinde kalan aşk fırtınası oldu ;)




Jeannette kızımız <3


Darragh - yakışıklımız <3





Hiç ama hiç ama hiç bitmesin istedim :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder