5 Temmuz 2014 Cumartesi

Kalbim Sende Kaldı - Judith McNaught || Kitap Yorumu

 Yazar: Judith McNaught
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Sayfa: 304
Yıl: 2010

 


Gece Fısıltıları, Cennet, Kusursuz, Mutluluk, Sen Gelmeden Önce, Aldığım Her Nefeste, Düşler Krallığı, Sonsuza Kadar, Seni Beklerken, İçinde Aşk Saklı, Sana İhtiyacım Var adlı kitaplarıyla okurlarının beğenisini kazanan Judith McNaught'tan...

Yüreğinin Kraliçesinin Beklenen Romanı Gönlünüzü Fethedecek Kaderi Olan Adamı Bulduğuna İnanan Bir Kadın... Saf Mutluluğun Acı Gerçekler Karşısında Boyun Eğdiğini Bilen Bir Adam... Tutku Uçurumunun Geri Dönüşü Olmayan Derinliklerine Sürüklenen Duıygu Yüklü Bir Aşk Hikayesi...
Global Endüstri'nin yakışıklı genel müdürü Nick Sinclair işini nasıl idare ediyorsa kadınları da aynı şekilde idare ediyordur... Büyüleyerek, meydan okuyarak ve acımasızca kendisine hâkim olarak. Her şeyin en iyisine alışık bir adam olan Nick, Lauren Danner'ı işe aldığında bu mağrur güzelin kendisi için sıradan, yeni bir zafer olacağını düşünür. Fakat Lauren'ın parlak zekâsı ve nadir rastlanan azmi gözlerini kamaştırır, dahası kendisine karşı koymada ustalıkla yol alan bu cezbedici güzele âşık olur.

Ama Lauren'ın bir yalan üstüne kuruludur ve bu oyun her geçen dakika daha da tehlikeli bir hal almaktadır. Sırrı, Nick'in ona olan hassas güvenini ve o ana dek tanıdığı en güçlü adamla gelecekte birlikte olma umudunu tamamen yok edecek midir?




Yazarın çok çok hethini duydum ve buna rağmen hala bekleteyim derdindeydim. Hani tüm kitaplarını alırda peş peşe okurum diye..
Ama yanlış yaptığımı fark ettim. Bu yazar bu kitaplar okunmaz mı bee dedim en sonunda...

Zaten sevilen çok çok hayranı olan bir yazar ve kitaplar..
Hiiiç methiyeler dizmeme gerek yok çünkü zaten ne denli sağlam bir kalem olduğu örnek alınmasından belli. Öyle ki tüm kitapları defalarca kez okunmuş hatim edilmiş...

Gel gelelim kitaba. Başta her şey çok güzeldi. Kızımız iş bulma ümidi ile kasıntı akrabalarına gider iş bulur yuppi evine para yollayabilecektir. Babasına da yük olmazdı... Tabi öyle değildi. Neyse efenim detay vermeden yapayım ben yorumumu.

Lauren ile Nick'in karşılaşmaları aralarında geçen sohbetler birbirlerine takılmaları öyle güzeldi kiii nasıl desem.. Hani çok sevdiğiniz bitter çikolatanın ambalajını açıp kokusunu içine çekerek yemeye başlamak var ya heh işte aynen kitap onun gibiydi. Ağzında bıraktığı tat enfes bir tat.. Keşke bekletmeseydim niye bekledim dye kendime sövgülerimi yoıllarkene kitabımı bitirdim. Ah keşke bitmese dediğim kitaplardandı. Bir günde hatta yarım günde rahat bitebileck bittiğinde de neden bitti dedirtebilecek bir kitaptı.

Nick'in yaşadıkları babasının öldükten sonra annesinin onu terketmesi sanki o yokmuş gibi hayatına devam etmesi.. Aaaa ne delirdim oralarda. Hani her okuduğum kitapta illa ki ailelere değinmekteyim ya... İşte yaa. Ailenin önemi burada baş gösteriyor. Eğerki o kadın bırakıp gitmeseydi Nick duygusuz olmazdı ama bir yandan da iyi olmuş diyebilirim. O şırfıntı anası sayesinde başarılı bir iş adamı oldu. Onca çektiklerine rağmen güçlü kendinden emin ayakları yere sağlam basan bir adam.
Her neyse...
Nick'in işini baltalmaya çalışan dahili ve harici düşmanları kızımızı bir şekilde ikna eder oysaki kızımız iş başvurusunda alınmamak için yapmadığı kalmamış hatta mülakatta bilerek kalmıştı. Ama kader ağlarını örer ve bir şekilde işe kabul edilir. Nick ile karşılaşmaları Sindirella masalına ucundan benzer en azından yakışıklı prensimiz kızımıza ayakkabisını giydirmiştir değil mi.... Beraber hafta sonunu geçirip Nick Lauren'in kalbini kıkarkak köpürmüş hatta sövmüştüm. Ne sinir krizleri geçirdim amaaa gerçekleri bir bir öğrenince bende bir Nick ister hale geldim.
Neyse ne!

Uzatmayayım yoksa ben kitabı olduğu gibi anlatırım yoksa... 
Efenim...

Kitap gerek konusu gerek karakterleri gerek anlatımı kısacası her şeyiyile mükemmeldi.
Kızımızın ufak yalanları finale doğru ayağına dolandıysa da sonda aşk kazandı... Aşk hep kazansın diyerekten kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.





Bitmemeliydi -_-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder