Varan 2 : Mimlenmek ;)

Varan 2

Dracula's HOUSE2in ikinci mimlemesi ile birlikte koşaraktan cevaplarım ve ben yeniden geldik :)



Kitapkızıma çook teşekkür ediyorum.. böylesi şepşeker bir etkinlikte yer almamı sağladığı için :D

Kitaplığımda en sevdiğim kitaplarım ve en beğendiğim kapaklar şöyledir.. aslında benim canı çıkasıca huyum kapağa göre kitap almak iken beğenmediğim en iyi olmayan kitap kapağı yok.. vurularak alıyorum hepisini ;)




İşte en güzel kitaplar!

1. Becca Fitzpatrick - Fısıltı




* * *

2. Kelly Keaton - Güzel Şeytan




* * *


3. Rachel Gibson - Gizemli Oyun




* * * 

4. Linda Howard - O Gecenin Ardından



* * *

5. Brenda Joyce - Maskeli Balo




* * *

6.  Karen Hawkins - Sen Kimseyi Sevemezsin



* * * 

7. Darynda Jones - Sağdan Birinci Mezar



* * *

8. Nicole Jordan - Arzunun Kıyısında



* * *

9. Amy Plum - Benim İçin Öl



* * * 

10. Asude - Pabucumun Ajanı



...

huh...
Bittiii..
Ve Dracula's HOUSE'e katılıyorum...
"Mimlemek, mimlenmekten zor"muş :)

..

Ve evet benim mimlediklerim :D

Kitap İklimi Pınar ablam ve Rüya Kız Serpil ablamı mimledim :D Veeeeee benden yük kalktı :P



0 yorum:

Yorum Gönder