Yeni bir Furya "Mimlemek" ;)

Evet!
Blogerler arası yeni bir akım başladı. 
Blogger arkadaşların başlattığı Hangisini Seçerdiniz Kitap MİM'i akımına ben de katılmasam olmazdı. bu akımı her kim başlattı bilmiyorum ama iyi bir şey yaptığı bir gerçek!

İlk mimlememi de almış bulunmakla beraber cevaplarımı sunayım.
İlk mimlemem Dracula's HOUSE tarafından oldu ve işte benim cevaplarım!


Ne sıklıkla kitap okursunuz ?

Ne sıklıkla kitap okuyorum... Hımm.. sora aslında bir bakıma hem zor hem de kolay. Ruh halime göre değişiyor. Bazen bir an geliyor hiçbir şey yapasım gelmezken başka bir an elimden kitaplarım düşmüyor ama elimde kitaplarım varsa bitirene kadar ve peş peşe okuyorum :)

En sevdiğiniz yazarlar ?

  • Linda Howard
  • Brenda Joyce
  • Judith McNaught
  • Sabrina Jeffries
  • Becca Fitzpatrick
  • Karen Hawkins
  • Rachel Gibson
  • Sylvain Reynard 
  • Canan Tan
  • Holly Black

Şuan aklıma gelmeyen birçok isim olmakla beraber bu liste uzarrrr gider ;)



En beğendiğin kitaplar ?

Liste kabarık.. Başka soru ^_^


Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?

Yazar ayırt etmem ama konusu beni çekmesi gerekiyor ve tabi ki kapaklarrr!
En tıtızlendiğim şey bu olsa gerek :D

Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Hıımm. Bir düşüneyim.. En beğendiğim seri Sylvain Reynard'ın Gabriel'in Cehennemi serisidir kuşkusuz.. yanlış bir reklama kurban eden Gabriel'im beni baya derinden etkisi altına almış ve çok sevmemi sağlamıştı :D

Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın? 
Genelde romantik severim ama bazı anlar fantastik kitaplara da aş eriyorum :D

En son hangi kitabı okudun? 
Yabancı yayınlarının son kitabı Aşka Var Mısın? büyük bir zevkle okundu ve bitti.

Şu an hangi kitabı okuyorsun?
Şu an okuduğum kitap uzun zamandır ertelediğim aldığımdan beri ilk sayfasını okuyup bıraktığım Dex'in Ölümsüz Juliet'i okunmakta ^_^

Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi ?
bu sorunun cevabı benze muallakta. Konusu da muallakta. Yani mevzu şudur ki belli bir amaç için açılmış olan bloglar var ve bunların sayıca fazla olduğu aşikar.. Ama kitapları tanıtmak için açılan bloglar ve en önemlisi okurları bilgilendirmek için olan blogların sayısı az ve yetersiz.

Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Kitap okumak benim için neyi ifade ediyor.. Klişe bir cevap vermeyeceğim. Yeme içme gibi temel ihityaç olarak ta göstermeyeceğim. Kitap okumak yeni hayatlara yapılan bir yolculuk o hayatlarda alınan tertemiz nefestir. Özetle daha fazla hayat ve daha fazla hayallerdir.

sorular ve cevaplar bittiğine göre ben de mimlememi yapabilirim :D
evetttt....
Geldik mi dananın kuyruğunun koptuğu yere :P
İlk mimlememi biricik arkadaşım Burçin'im, Yamak'dan ile yapmak istiyorum ve peşineeee biriciğim Buse'm kitap Soluğu ile sonlandırıyorum :D





2 yorum:

  1. Canım ben bu mimi yapmıştım ama aklına gelip mimlediğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ve Nurhayat blogunu çook ihmal ettiği için bu yorumu geç fark ediyor :/
    Güzel yazarıma ben teşekkür ediyorummm :*

    YanıtlaSil