3 Eylül 2014 Çarşamba

Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd || Kitap Yorumu

Yazar: Natasha Boyd
Kitabın Orjinal Adı: Eversea (Eversea, #1) 
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa: 368
Yıl: 2014
Kitaba Puanım: 5
 

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)







Biri bana çıkıp bu kitabın neden seri olduğundan bahsetmedi? Yok yani kitap sonunda boş boş kitabın son sayfasına bakıp ağlamaklı olmam bana reva mıydı he!
Burada mı biterdi bu kitap?
Gerçekten, burda mı bitti?
Burada mı bitmek zorundaydı arkadaş! İsyaaaaaaaannn....
Neyse... Ben geçeyim yorumuma.
Kitap aslında bilindik bir kurgu. Sade, sakin bir yaşamı olan hoş kasabalı kızımızın hayatına bir yabancı girer. Ama bu kitapta bu bilindik hava, her sayfada içinizde kasırga etkisi yaratıyor! İnanın bana. Kitap delisi bir kızım  ve hemen hemen güzel, dikkat çeken kitaplara yapışırım ama aynı kitabı ezberlercesine abartısız beş kez okumam. Bunda oldu ve tek sebebi erkek başrolümüz. Jack Eversea!
Bu adama dikkat!Gençler, ruhu genç kalanlar ve özellikle siz hatun kısmısı! Eğer sizde dövme, motor, serseri üçlemesine vurgunsanız, adres doğru. Dibiniz düşecek ve kıtap bitiminde ben gibi “Hadi ama! Bu kitap burada mı bitermiş.” diyeceksiniz.
Anlatımı öyle akıcıydı ki bir çırpıda bitti ve defalarca okudum, bıkmadım ve sıkılmadım. Karakterler de öyle ulaşılabilir, öyle bizden ki bayıldım. Çok sevdim.
Ve kapak, iç tasarım, ayraç. Bu konuda Yabancı Yayınları benden tam puan kapmakta. Kitap tasarımda öncü yayınevlerim listemde hızla yükselmekte.
Her neyse, kitabın konusunu ufacık özetlersem; Jack mecburi, uzatmalı sevgilisinin ihaneti ile sarsılır ve apar topar kaçıp saklanır. Kızımız Keri Ann ile ilk sayfalarda karşılaşır -burada motorlu olduğu sahne var- sonra kızımızın çalıştığı kafeye gider ve macera başlar. Ben en iyisi mi anlatmayayım ve siz okuyup kendiniz aşık olun!
Dip not eklemem gerekirse, Jack gibi bir adam benim karşıma çıkması için evin duvarlarını değil binayı yıkardım :D kitabı okuduğunuzda ne demek istediğimi anlayacaksınız. Şimdiden keyifli okumalar ;)




Hiiiiii :/ bu niye bitti ki şimdiii... Ama yaaaaaaa ben de Jack'ten istiyordummmm :/






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder