23 Aralık 2014 Salı

Akşam Yıldızı - Samantha James || Kitap Yorumu




Kitabın Yazar: Samantha James
Orijinal Adı: The Secret Passion of Simon Blackwell
Çeviri: Esra Doyuk
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 320
Yayın Yılı: 2011




Arka Kapak Yazısı

BİR ERKEK HER ŞEYİ KAYBEDECEĞİNİ BİLE BİLE BÜTÜN KALBİNİ VEREREK YENİDEN SEVEBİLİR Mİ? Kaderin zalim bir cilvesi Simon Blackwell'in hayatını onarılmaz biçimde değiştirdi. Yoğun tutkuların adamı, bozkırın vahşi doğasını kendine sığınak edip bütün dünyayla bağlantısını keserek, duygu ve arzularını sonsuza kadar yadsımaya kararlıydı. Ama insanın aklını başından alacak kadar güzel bir yabancı, adamın karşı durmaya yemin ettiği cinsel güdülerini harekete geçirdi. Simon Blackwell hiçbir kadının onu cezbedebileceğine inanmıyordu. Annabel McBride dışında... hiçbir kadın. "Olağanüstü bir yazar." -Lisa Kleypas "SAMANTHA JAMES HEYECAN DOLU, NEFİS ROMANSLAR YAZIYOR." -Publishers Weekly "SAMANTHA JAMES KALBİMİZİN EN GÜÇLÜ HİSLERİYLE UĞRAŞIYOR." -Catherine Anderson "OKUYUCULAR ONUN SEVİMLİ, ÜÇ BOYUTLU KARAKTERLERİNE BAYILACAK." -Romantic Times "SAMANTHA JAMES TAM DA OKUMAYI SEVDİĞİM TÜRDEN KİTAPLAR YAZIYOR." -Linda Lael Miller








Akşam Yıldızı...
Bitti.

Elime geçmesi bir kaç ay önceydi ve kitabın benim için değeri çokta büyüktür.. Her neyse yorumuma başlamadan önce içimden geçen tüm duyguları gün yüzüne dökeyim ki bende ferahlayayım değil mi?

Şu anki duygum aynen şudur: Elime beyzbol sopasını alıp adı "S" harfi ile başlayan tüm erkeklere kafa göz dalmak!
Evet tamda bunu istiyorum..

Şu sıralar ruh halim ile aşk meşk temalı kitaplar okumayı bırakın düşünmek bile sinirlerimi geriyor ama iştee elimden gelen bir şey olmayınca merakta bayrak sallayarak bu kitabı gözüme gözüme sokunca el mahkum okudum.. Ah.. okudum da kudurdum resmen! Köpürdüm. Öfke.. Kitabı okurken içimde beliren tek duygu buydu ve acıma.. Acıdım ben Simon'a.

Kitabın özetini geçmiş gibi olacağım ama neyse işte.. Görmezden gelir artıkın;)
Bu adam beş sene evvelinde ailesini feci bir yangında kaybetmiş. Yangına sebep olan mumu yakan kişi olarak içinde yerleşmiş her saniye içini kemiren pişmanlık duygusu beş senesine mâl oldu.

Annie ile karşılaşmaları aralarında belirgin halde duran etkilenme gerginlik ahhh... Yazar için dediğim tek şey şuydu: "Bu hatun yazmasını biliyor arkadaş!" ki öyle de...

Sizi farklı duygulara sürükleyen bir roman bu. Kendini çaresiz hisseden bir adamın aşktan amansız bir biçimde kaçma çabaları ama sonunda aşka koşması...

Gözlerimde doldu..
Mesela Anne'ye - evlendiler bu arada - eski karısı ve çocuklarının yandığını o olayı anlatırken gözlerimden yaşlar aktı.
Sanırım şu sıra baya duygusalım ben...
Her neyse...
Adamı bulsam bağrıma basar beraber ağlardık herhalde.. Dokundu açıkçası o kısımlar..

Uzun lafın kısası bu kitap okunur arkadaş...
Okumayanlar çoooook şey kaybeder. Kesinlikle bulup buluşturup çıkarıp okumalısınız..

Eh ne demişler onlar erdi muratlarına biz çıkalım kerevetlerine..
Sanırım mutlu son ile bitmesine de sevindim..
Sevinmedim mi? Yok yok sevindim :D Güzeldi ;)
Şiddetle tavsiyemdir!!!!!


Kitaba Puanım:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder