23 Aralık 2014 Salı

Bir Avuç Aşk - Brenda Joyce || Kitap Yorumu





Kitabın Yazar: Brenda Joyce
Orijinal Adı: The Prize
Çeviri: Özgü Çevik
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 624
Yayın Yılı: 2011






Arka Kapak Yazısı


TUTSAK EDİCİ, GÜÇLÜ BİR AŞK İÇİN NASIL BİR DEĞER BİÇERSİNİZ? 

"Denizlerin belası" olarak ün salmış Britanya Kraliyet Donanması Kaptanı Devlin O'Neill, babasını vahşice öldüren Kont'tan intikam alma arzusuyla yanıp tutuşmaktadır. Malını mülkünü elinden aldığı Eastleigh Kontu'nu neredeyse tamamen yıkıma uğratmış olmasına rağmen, son büyük darbeyi indirmek için doğru zamanı kollama
ktadır. Kont'un güzeller güzeli Amerikalı yeğeni ortaya çıkınca gerçek bir intikam fırsatı yakalamış olur.

Virginia Hughes doğup büyüdüğü ve büyük bir sevgiyle bağlı olduğu çiftliği Yaban Gülü'nü borçlarından kurtarmaya kararlıdır. Amcasının, gerekli parayı kendisine vereceği ümidiyle İngiltere'ye doğru tek başına yola koyulur. Ancak yolun yarısında Devlin O'Neill tarafından kaçırılır. Genç ve güzel Virginia, fidye elde etmek için tehlikeli bir oyuna girişen Devlin'in soğuk ve çıkarcı kalbini de ateşe atmak üzeredir.

"Brenda Joyce destansı karakterleriyle okuyucunun en derin duygularına hitap eden, baştan çıkarıcı öyküler yazıyor ve onu bir okumaya başlayan sürekli daha fazlasını istiyor."
-Romantic Times Book Reviews

"Brenda Joyce'un romanı ipek gibi akıcı! Güçlü, davetkâr ve duygusal anlatımı çok yoğun!"
-Literary Times




(31 Ekim 2012)


"Bir Avuç Aşk" Bitti :'(

Şu sinirle birilerini cidden pataklayabilirim!
Neden şu yazarlar bu kadar gerçekçi yazar ki! Yok yani beni illa müptelası etmeseler olmaz mı? Evet bu kitabı da bitirdim.. Ama ben maalesef her gece - ki eminim - tekrar tekrar rüyalarımda yaşayacağım...
Ve bir itiraf daha.. Ben ters bir insan olduğumu bu seride de kanıtladım. Herkes birinci kitapla başlarken ben ikincisini ilk okudum.. Tamam gülün... gülünecek bir durum nasılsa...
Ve....Devlin O'Neill.. Seni elime geçirsem bir güzel pataklardım yeminle ama yok yaa adama hak veriyorum vermesine de yok arkadaş derdin olanla çözsene suçu olmayanın canını yaktın da ne oldu ha? Eline ne geçti..
Tamam tamam sakinim. Sakin..
Şimdi ben beni nasıl etkilediğini anlatayım.
Ben bu yazara cidden hayran kaldım.. Evini adresini bulsam bir Türk çıkartması yapacağım yani o şekil bağlandım ve o kelimeleri dizilişi hissettirdiği duygular.. Size bir itiraf daha.. Kitabı iki günde bitirdim de bitirmesine ben iki kes okudum peş peşe. Çok sevdim ben bu seriyi.
İçten bir anlatım ruhunuza kadar işleyen bir kurgu eşittir :Brenda Joyce!

...

Kitabın konusu şu şekilde. Lanet İngiliz askerleri İrlanda topraklarını işgal etmekteler.. Bizin Devlin'in babası da korkusuz bir adam hem ailesini hem vatanını toprağını korumak adına savaş veriri. Devlin daha on yaşında ya var ya yok çocuk daha.. Ve kırmızı ceketli subay ki bu it soyu Hughes Devlin'in babasının başını ailesinin gözleri önünde uçurdu. Bir çocuk için bu büyük bir yıkım. Ruhunda tamiri olmaz hasarlar veren büyük bir olay.. İşte o zamandan beri kalbini beynini ele geçiren intikam duygusu ile kavrulan bir adam.
Devlin'in hayatı o adamın tükenip yok olmasını sağlamak için kurulmuş kusursuz bir plandı ta ki Virginia Hughes karşılaşana kadar.. Genç kızın gemisini ele geçirerek kızı esir alıp onu kendi evine götürmüş ardından amcasında fidye istemiş adamın fidyeyi vermeyi red etmesiyle kızı kendi metresi gibi gösterip küçük düşürmüş olmasına rağmen kalbinde ruhunda bu ufak kadına tutulmuş bir adamdır. Tüm intikam duygusuna rağmen tutkulu nefes kesen bir aşk hikayesiydi.
Gözlerim dola dola okudum.. Hele baloda kıza saldırı olduğunda Devlin'in kontrolden çıkıp o saldıranı pataklaması sonra kitabın sonlarında karısı - evet evlendiler.. kızın adını temize çıkarmak hemde aşık olduğu kadına sahip olmak için. - hamile iken İngiliz askerlerinin üzerine yürüyüp kadını saldırması ile tamamen çileden çıkmış bir aslan gibi adamları öldürmesi kalbim deli gibi çarpa çarpa okudum.. İnanılmaz bir seriydi.. üçüncü kitap var mı bilmem ama çıksın ilk alanlardan biri ben olacağım..
Şiddetle tavsiye ediyorum..
Bir Avuç Aşk ile Maskeli Balo şimdiye kadar okuduğum en etkilendiğim kitaplardan biridir.. İnanılmaz güzel bir seri bence okuyun okumazsanız çok ama çok şey kaçırırsınız....


Kitaba Puanım:





Kitabımız "De Warenne Dynasty" serisinin ilk kitabıdır.
Sırasıyla;
1. The Prize - Bir Avuç Aşk
2. The Masquerade - Maskeli Balo
3. The Stolan Bride - Kaçak Gelin
4. A Lady at Last - Aşka Yelken Açanlar
5. The Perfect Bride - Kusursuz Gelin
6. A Dangerous Love - Tehlikeli Aşk
7. An İmpossible Attraction - İmkansız Aşk
8. The Promise - Yemin










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder