26 Ocak 2015 Pazartesi

Bir Mim daha! ^_^



Hayalperestin Zaman Yolculuğu beni bir etkinlikte mimlemiş!
Ve beni bu oyuna dahil ettiği için çoook teşekkür ediyorum kendisine ;)


......



1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Yooook, yani öyle bir gereksinime ihtiyaç duymadım hiç. Ama genelde kanepeye boylu boyunca uzanıp okurum kitabımı. Odama kapanıp da okurum. Yani evin neresi o anlık bana rahatsa okurum, mutfakta bile! Bana yer değim okunacak kitap gerek :D

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Kitap okurken ayraç kullanmaya ihtiyacım olmuyor. Dalıp gidersem kitap hemencecik biter ama illa bir ara vermem gerekirse elbetteki ayracım ortaya çıkar. Öyle sayfanın kenarını kıvırayım yok başka şey araya sıkıştırayım bende pimpirik yapıyor. Rahat olmuyorum :D

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?

Kitabın akıcılığına bağlı. Yani sıkılırsam belli bir aralık verip sonradan devam ederim. ama çok seversem o kitap biter arkadaş! Hatta hızımı alamam tekrardan dönüp baştan okurum :D

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?

O anlık canımın neyi çekmesine bağlı. Misal cips isterim. Doldururum kaseye dayarım yoğurdu tepeleme üzerine kaşıklayarak yerim ve ellerim de kirlenmez :D ya da bir kahve yaparım kendime höpürdete höpürdete içerken okurum kitabımı :D

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Kafam karışıyor benim. Yazarken hadi neyse müzik yardımcı oluyor fakat okurken hangisine dikkat edeyim. Dinlediğim şarkıya mı? Okuduğum kitaba mı? Bence sadece kitap okuyayım ben :D

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?

Tek kitap. Birine adapte olmalı ve onu özümsemeliyim. Yoksa algı kapasitem dolup taşıyor. Aslında cin gibi hatunum fakat birine odaklanınca olayları çözmem daha kolay oluyor :D

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?

Uzun bir yolculuğa çıktıysam - ki kendi arabamız olmasın paso uyuyorum!- yolda elbette kitap okurum ama genelde evde yayılıp okuduğum gibi başka yerde okuyamıyorum. Aslında yazın parklara bahçelere yayılmış ve kitap okumuşluğum var hatta durumu abartıp salıncakta sallanırken elimde kitap vardı ve ben okudum. Evet! Normal olduğumu söylemedim ben, çünkü değilim :P

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Ortamın sessizliğinden mi bahsediyoruz burada anlamadım? Eğer öyleyse fark etmiyor, istediği kadar gürültü olsun odaklanınca dünyadan kopuyorum :D

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Sıkılıp sıkılmama bağlı. Yani kitap akıcı bir şekilde ilerliyor ve beni içine çekmişse her sayfayı okurum ama baktım sıkılıyorum atlaya zıplaya okurum :D

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Bilmem ki :/ Ciltli kitap alamadım henüz ama illaki fısıltı serisini istiyorum. Zaten onun ciltli harici basımı yok :D Onun karicinde sert kapak iyi ama okurken tedirgin oluyorm. aha bir yerine bir şey olacak sayfası ayrılacak kırılacak deyi adapte olamıyorum :D Normalinden olsa çok iyi olur yaa eğip bükebiliyorum :D

11- Kitap yazıyor musun?

Hangi birinden bahsedeyim ki sana. Yazmıyor musun diye sorsan çok daha doğru olurdu :D Yazdıklarım bir dolu, tabi bir dolu olan yayınladıklarımda var. Üzerinde çalıştığım kitap hayalini kurduğum kurgumda var. en son Ankara'da geçen bir kandırmacayı kaleme aldım. Çok sevdim ben bu yazdıklarımı karakterlerin her biri pek bir şeker oldu :D Kalbime Dokun'u okuyan var mı ya da okur musunuz bilmem ama bakmanızı öneririm :)




Ve ben kimi mimlesem :D
Mimleyeceklerim büyük ihtimal bu oyuna dahil oldu ama ben yine de bu isimleri vereyim :)
İlk seni seçtin pikaçuuuuuu :D


Yeni bir paylaşımda görüşmek üzere!
Esen kalın efendim :*



4 yorum:

  1. Yaptım bile :D

    http://kitaaptiryakisi.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-kitap-tag.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevaplarr pek bir şeker yahuuuu :D

      Sil