16 Eylül 2015 Çarşamba

Bir "Mim" Daha!

Herkese merhaba!
Bu gün de karşınıza oldukça "garip" bir etkinlikle çıkmış bulunuyorum.
beni bu etkinliğe davet edem Gonca'nın Kitaplığı'na çok teşekkür ederim. umarım ilerleyen zamanlarda garip olmayan etkinliklere de etiketlersin beni ^_^

Evet, sorularımız ve cevaplarımıza geçelim.
....


1) Bu aralar hiç durmadan dinlediğin bir şarkı var mı yani bağımlılık yapan?


Bu aralar Pera grubuna dadandım, sürekli olarak Gaflet şarkısını evir çevir dinliyorum :)


2) En son ne zaman yaralandın veya başına kötü bir şey geldi?

Hım, bak bu oldukça garip bir soruymuş :/
Iımmm, hatırlamadığım kadar önce oldu sanırım, Çocukken arabaya ben çarpmıştım, o oluyor mu?

3) Seni en çok ne kızdırır ? (Sanalda/Gerçekte)

Yalan. Hile. Haksızlık. Birinin emeğini bir başkasının gasp etmesi ve bunu yaparken de yüzsüzce davranması. Pişkinlik. daha sayayım mı?

4) En son ne zaman bir şeyi izlerken veya yaşarken duygulandın ve ağladın?

Yengeç burçluyum ve duygusal biriyim. ama öyle ota naneye ağlayan biri değilim ama izleyip ağladığım bir film ya da okuduğum kitap olmadı. Son zamanlarda yaşanan kötü olaylara ağlamıştım.

5) Kendini üç kelime ile tanımla?

Patavatsız, doğrucu davut ve titiz.

6) Evde boş boş otururken ne yaparsın?

camın çok sıkılmışsa ve deşarj olmak istiyorsam, çığlık atarım :D

7) En sevdiğin blogger kim?

Bak bu soru baya zor bir soru, tanıdığım ve takip ettiğim blogger arkadaşlarımın hepsini seviyorum. en çok ya da en az diye ayırt edemem :D

8) Hayatta en çok neyi seversin?

Uyku :)

9) Diyelim ki suçsuz yere suçlanıyorsun, onlara ne dersin?

Gerçeği anlatmayı tercih ederim, anlamıyorlarsa verdiğim değeri geri alıp yok sayarım onlar. Şöyle bir şey vardır ki hayat felsefem! İnsanlar biz değer verdikçe varlar, bizler yok olduklarını düşünürsek toz zerreciğinden farkları kalmaz. benim umursamadığım birinin ne dediği önemli değil :)

...

Be bende bu garip soruları yöneltmek istediğim kişiler var!
Sevgili İlle Kitap ve Sevgili Okuma Köşem'i bu etkinliğe davet ediyor ve verecekleri cevabı dört gözle bekliyorum ^_^



1 yorum: