Okuma Etkinliği; A'dan Z'ye Kitap Cenneti

Herkese Merhaba!
Umarın herkes İyidir. Ben iyiyim ve aynı zamanda da azıcık heyecan yaptım. Cesaret hapımı yuttum ve alfabetik olarak kitap okunacağı bu etkinliğe katılmak için kollarımı sıvadım. Etkinliği oluşturanlar Kitap İklimi ,  Bir Otakunun Dünyası ve Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu bloglarının peşine takıldım :)) Listeye sadık kalıp tamamını sekmeden okursam büyük başarı ve ben bunu yapmayı kafaya koydum. Umarım başarırım :D
Şimdi katılmak isteyenler için size şartları aynen aktarıyorum:


İşte o çok basit kurallarımız;
  • A’dan Z’ye Kitap Cenneti etkinliğimizin başlangıç tarihi 21 Ocak, bitiş tarihi 21 Mart’tır. 21 Şubat’ta da bir ara kontrol yaparız.
  • Etkinliğe katılmak isteyenler yapması gerekenler çok basit. 28 harf için 28 kitap seçeceksiniz. Herhangi bir puanlamamız olmadığı için bir harften iki kitap okumanın bir getirisi olmayacak.
  • Etkinliğe katılmak isteyenler 3 bloga da yorum bırakabilir. Listelerinizi istediğiniz platformda (blog, instagram,facebook) yayınlayabilirsiniz. Listenizi yayınlarken hazırladığımız görseli kullanabileceğiniz gibi kendi hazırladığınız bir görseli de kullanabilirsiniz. Sadece yazmanız bile kabulümüzdür.
  • Sonucunda bir ödülümüz yok. Amacımız, okuma listelerimizi daha eğlenceli bir hale getirmek. Tabii ki sponsor olmak isteyen yayınevi-yazar olursa hayır demeyiz.


Ve bunlar da benim listem:



Eksik harflerim var fakat onlara sıra gelene kadar o harfle başlayan kitap almayı ümit ederek boş bırakıyorum. İnşallah seçtiğim kitapları 21 Marta kadar okuyup bitirebilirim :)









1 yorum: