Eylül'de Neler Yaptım?


Bir #ayınözetine daha ulaşmışken Eylül'ü keyifle uğurluyorum. Okuma izleme konusunda epey güzel geçti diyebilirim. Çok güzel kitaplar okuyarak dahil olduğum hikayelerde mest oldum. Tabi bazısı zırıl zırıl ağlattı beni, bir de çok ağlamam yaa dediğimdi üstelik... Neyse.


Lanetli, Never After serisinin üçüncü kitabı. Bu sefer yazarımız salt kötü karakteri kadın yaparak bize sunmuş ve okuması ayrı keyifti.

Bir Kavanoz Aşk, lise aşkını unutamayan esas kahramanımızın yıllar sonra yollarının tekrar buluşması ile yeniden kalbibe söz geçiremediği bir hikaye. Çok tatlı ve çok keyifliydi.

Sır Bende ve Ay Işığım, Sır Bende serisinin kitapları. Kadın karakterimizin zorunlu bir göçle vatana gelmesi, sonrasında yaşadığı macera dolu hikayesi. Sırlar vatan savunması aşk dolu güzel bir serüven.

Gözünü Aç, Dani Brown, Brown kız kardeşlerin iki numarası Dani'nin hikayesine konuk olduk bu kitapta. Sahte bir ilişkinin gerçeğe dönmesini okurken hesapta olmayan aşk nasıl çepe çevre sarmış tanıklık ettik.

Alaska'ya Giderken, ayın favori kitaplarımdan biri. Beni ağlatan içimi pare pare eden hikayesiyle yüreğimi ele geçirdi, okumamış da yaşamış gibiyim. Calla benim sevdiğim karakterlerden biri, hatta sarılıp sarmalamak istediğim karakterlerden biri.
 
İndigo Dağı, arkadaşlar bir erkek karakter var ki, benim bundanım olmalı. Okunmaz yaşanılır o kitap, hikayesi karakterleri bitmeyen temposu... Daha ne olsun, hepisini okuyun. 😍

Bu ay üç şahane yeni manhwaya başladım. Üçü de şahane hikayeye sahipler. Just Twilight lise kurgusu tatlı bir seri, çizeri ise fazlaca tanıdık biri, Positively Yours çizeri bu seriye el atmış. Görür görmez okunmaya başlandı. Cry, Even Better If You Beg, epey zamandır instagram reelslerinde karşıma çıkan o seri. Yetim kızımız onu istemeyen akrabalarında gezinip kendine yer edinirken en son yanına gittiği uzaktan amcasıyla yaşamaya başlar, işte ne olursa o zaman başlar. Killer Pedro, White Blood yazar yaratıcılarından şahane bir seri daha. Seri katilimizin nefes kesen hikayesini okumanız gerek.


İzlediğim diziler; A Time Called You final veren 2023 dizilerinden. Şahane bir drama. Destined With You kahkaha garantili o dizi, eğlenceli bir drama. Reunited Worlds 2017 dizilerinden, epey farklı bir hikaye ve kurguya sahip. Diziler hakkında ayrı bir paylaşım daha yapacağım.


Eylül depresyonu da vurdu ufaktan bana, gerçi dizide dinlediğim *A Time Called You* şarkı sebebiyle gönüllü depresyoncu da olmuş olabilirim. Paso onu dinledim. Şarkıdan çok söyleyenin genç yaşında hayatına son vermesi beni derinden üzdü. Zamanda yolculuk edebilsem onu durdururdum. 😔

Neyse...


0 comments:

Yorum Gönder