Aylardan Aşk - Meral Kır || Kitap Tanıtımı


   


Müptela Yayınları'ndan çıkan güzel kitap!



Kitabın Yazar: Meral Kır 
Yayınevi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 592
Yayın Yılı: Kasım 2014


Böğürtlen Kışı ve Son Kamelya kitaplarının yazarı Sarah Jio
Gerçek olduğunu düşündüğünüz hayatınızdaki her şeyin kocaman bir yalandan ibaret olduğunu öğrenseydiniz, ne yapardınız?

Zengin Sancaktar Ailesi'nin en küçük çocuğu olan Tanem için hayat oldukça sıradandı. Arkadaşları ve ailesinin her zaman yanında olduğu Tanem'in tek gayesi işinde ilerlemekti, ta ki katılmak için gittiği, ama katılmadığı o toplantı sonrası geçirdiği trafik kazasına kadar...

İki yıl boyunca uyuyan Tanem uyandığında, hafızasını kaybetmiş ve yanında doktoru Yağız'ı bulmuştu. Ailesi ve geçmişine dair, özellikle bir şeyleri hatırlamak istemiyor, bir şeylerden kaçıyordu sanki. Yağız, uyutulduğu esnada kendisini zehirlemek isteyen esrarengiz kişiden de haberi olmayan Tanem'e hem yakınlık duyuyor hem de Tanem'in geçmişinde ne olduğunu ve onu kimin öldürmek istediğini bulmaya çalışıyordu.
Diğer taraftan Tanem'den uzak durmaya çabalıyor, adeta onunla savaşıyordu.

Acaba Yağız, Tanem'le ilgili gerçekleri öğrenebilecek miydi ve daha önemlisi Tanem'in aşkına karşı koyabilecek miydi? 
(Tanıtım Bülteninden)





"Ah, pardon, gerçekten mi?"
Yağız sabrının iyice taştığını belli etmek için, "Tamam Tanem, kes şunu!" diye buyurdu.
"Patronluk devri bitti Yağız Bey." Cebren ve hileyle de olsa, az önce müthiş bir deneyim yaşadığı adamın ona bu şekilde davranmasından rahatsızlık duyan Tanem kendini kaybetmek üzereydi.
"Şu haline bak! Bağıran da sensin, eli belinde olan da!"
"Beni bu hale getiren de sensin."
Yağız duraksadı, ne saçmalıyordu. Şu anda sarhoş biriyle, hem de bir kadınla, üstelik sebep bile sayılmayacak bir nedenden dolayı tartışıyordu. Çünkü tanem hata yapmasına neden olmuştu, acısını çıkarıyordu.




Sonunda ağzını açan Yağız'ı daha önce konuşmaya başlayan Tanem susturdu.
"Sürekli yanımda olup bana destek verdiğin için teşekkür ederim."
"bu benim görevim, ben senin doktorumun."
Tanem adama bakmadı. Bakarsa sözlerini tamamlayamayacaktı.
"Doktorumdan da fazla olduğunu biliyorum. ama sandığın gibi senin için burada değilim."
"Bak Tanem..."
"Lütfen, bitirmeme izin ver," diyerek Yağız'ı susturdu. Az önce kalktığı sandalyeye oturdu. titreyen bacakları ayakta kalmasını zorlaştırıyordu. "Senin için burada olmadığımı söylemek seni önemsemediğim anlamına gelmiyor. Aşık olmak, sevilmek ya da arzu duyulan bir kadın olmakla ilgili bir fikrim yok. Daha önce yaşayıp yaşamadığımı bile bilmiyorum. Evet, seni öpmeyi, sana dokunmayı istediğim zamanlar olmuştu; benim olmanı veya sana ait olmayı çok istedim. Hislerimi aşk sandım. İkimiz arasında bir ilişkinin gerçekleşme imkanı var sandım," dedi Tanem. "Tabii ki hislerimin gerçek aşk olması ihtimali dahilinde, fakat hepsinden önemlisi sen yakınımda olmayınca anladım ki varlığın bana güven veriyor. Güldüğüm, üzüldüğüm ve mutlu olduğum vakitler senin olduğun zamanlara denk geliyor." Tanem ondan vazgeçecek kadar çok sevdiği adamı süzdü. O olmadan asla yapamazdı. Boğulduğu o mavi okyanusa, Yağız'ın gözlerine baktı.



Veeee imzam <3



Sancaktarlar Serisi:
1. Aylardan Aşk
2. Aşkı Seçtim
3. Yolum Aşka Düştü (Yazılmakta <3 )


*   *   *



Kitabı Satın Almak İçin
D&R,








0 comments:

Yorum Gönder