See You in my 19th Life | Okudum - İzliyorum


Bugün bir #öneri ile birlikte geldim. Kdrama seven dostlarım haberdardır See You in My 19th Life dizisinden. Bir webtoon uyarlaması dizimizin şu anlık iki bölümü paylaşıldı ve ben de hemen izlemiş oldum. Şu kadarını söylemem gerekir ki çocuk oyuncular diziyi taşıyor, inanılmaz performanslar duyguyu karşıya geçirmeler falan. Webtoonu okudum elbette, ona da uzun bir yorum gireceğim fakat burada muhtemelen paylaşmam, direkt blogda yerini alır. Benim en sevdiğim dizisinin yolunu gözlediğim bir seridir kendisi. Ancak dizisi bilmiyorum erkek başrol olan elemana oturmamış mı ben webtoondaki o vibe alamadım. Gerçi erkenden karar vermek olmaz, dizinin bitiminde göreceğiz.

Çok da bir spoiler vermek istemiyorum. Ama tema reenkarnasyon, her ne kadar inanç gereği biz de yok falan desek de birilerinin inandığı bu durumu diyim ne diyim emin olamadım 🤭 konusuna kurgusuna ekleyerek özgün bir şeyler ortaya koyuyor. Keşke Türk senaristlerden de özgün yapıtlar görsek falan. Yaşadığımız ülkede çok benzersiz konular var. Neyse, biz yazalım belli mi olur günün birinde dizi film olur 😎


Konuya döneyim sapmayayım. Kızımız birçok geçmiş yaşama sahip ve her hayatında neler yaşadıysa bir sonraki hayatında hatırlıyor. 18. Hayatı ise kısa sürüyor ve kaza sonrası hayatı son buluyor. İşte tüm her şey de orada başlıyor. Çünkü diğer hayatlarda hissetmediği bir duygu var, aşk. Bu duyguyla birlikte o hisleri duyduğu adamı merak ediyor ve düşüyor peşine. Hem de çocukluktan itibaren.


Tavsiyem diziden önce webtoonu okumanız zira nerelerde neler var bilerek izleyip görmek başka hissettiriyor. Ve dileğim webtoona sadık kalınması. Bir de takıldığım bir şey var. Lan eleman havuzda tişörtü ile yüzüyor ya, çıldırırsın fnfnfnfj

Bu arada, webtoonu okuyacağınız adres belli hayalistic.com  ❤

0 comments:

Yorum Gönder