Geveze Kalemler #1 Beni Aşka İnandır - Laura Kaye | Kitap Yorumu

Yazar: Laura Kaye
Kitap Adı: Beni Aşka İnandır
Özgün Adı: One Night With a Hero
Seri Sıralaması: The Hero #2
Yayınevi: Nemesis Kitap
Çeviren: Hatice Gökçe Üstündağ
Sayfa Sayısı: 305
Baskı Yılı: 2016
Kitaba Puanım: 5 

Brady Scott, zor geçen çocukluğunun izlerini hala üzerinde taşıyor. Babasının sebep olduğu sorunlarla annesinin ölümünden sonra çocukluğu pek iyi geçmez. Kız kardeşinden daha güçlü olsa da alkolik bir babanın yaşattıklarını atlatamamış. En büyük korkusu da Joseph’e benzemek. Bunun içinde zaman zaman kendini bile suçluyor. Onun gibi olmamak için aile kurmaktan kaçınmış. Bundan sebeptir ki hep tek gecelik ilişkiler yaşamış. Ki başta Joss ile yaşayacaklarını da tek gece olarak kafasında tasarlamış ama fena halde yanılmıştı. Özel Kuvvetlere bağlı bir askeridir ve terapisti hem babası hem de kendi ile olan hesaplaşmasını gidermek için zaman vermiş, Brady de üç ayrılığına ülkeye geri dönmüştür.


Joss Daniels, çocukluğu yetiştirme yurdunda geçen kimsesiz bir kadın. Kısa süre önce onu terk eden eski sevgilisi Ethan ile hayal kırıklığı yaşarken, hayatında ki tek dostu Christina onun dayanağı olmuş. Joss yardıma muhtaç çocuklar için hizmet veren bi halkevinde çalışıyor. Kendi kötü geçen çocukluğunu belki de unutmak için kendini çocuklara adarken aslında tek isteği vardır. Yalnız hayatını geride bırakıp evlenmek ve çocuk sahibi olmak. Böylece her hayalini kurduğu o sıcak yuvaya sahip olabilir.

İki hasarlı ruh, iki yalnız kalp tesadüfi olarak bir araya gelirse ne mi olur? O inanılmayan aşk gerçek olur :)


Karakterleri çok sevdiğimi dile getirmem gerek. İlk kitapla yazar zaten büyük beğenimi kazanmış, ağabey Brady’nin ortaya çıkmasıyla adamı fena merak etmiştim. Bir şeyler saklıydı Brady de ve saklı kalanlar geçmişinde yaşadığı olayları ikinci kitapta okurken daha bir bağlanır buldum kendimi. Sevdim, hem de baya baya sevdim Brady’i. Kendi iç hesaplaşmaşı, Joss’a yakın olmak isteyip ondan uzak kalışı, babasına olan öfkesi, kardeşine olan bağlılığı, tutkusu ve en sonunda kendine itiraf ettiği aşkıyla beni kendine bağladı. Kızdığım yerler oldu, olmadı değil ama telafisi çok daha güzel oldu.
Joss ise nasıl desem, dış dünyaya yansıttığı sert davranışı ve aykırı görüntüsüyle kendini korumaya çalışmasının tam tersi bir karakter. Çok çabuk incinip, çok çabuk kırılabiliyor. Yumuşak bir kalbi var ve çok sevecen. Bu kadın kendine hayran bıraktı beni.
Kitap çok güzeldi. Gerek konusu gerek kapağı ve iç tasarımı. Keyifle okuyacağınız, bu soğuk havalarda içinizi sıcacık yapan bir roman. Benim beğenimi fazlasıyla topladı, okumanızı öneririm. Keyifli okumalar dilerim ;)




0 comments:

Yorum Gönder