Geveze Kalemler #9 Hayatın Ruhu - Sümeyye Akarçay | Karakter Tanıtımı & Şarkı Listesi


Herkese merhaba, nasılsınız?
Ben bir parça da olsa iyiyim. Kitabın heyecanından mıdır tansiyonum oynadı fakat iyiyim! Bu gün size kitap karakterlerinin tanıtırkenbaya bir gevezelik edeceğim. Eh bilen bilir, çenesi düşük bir kızım ben ^_^

...

İç ses; "Düşündüm olanı biteni enine boyuna..."
Nurhayat; Ooo iç ses, uzun zaman oldu göremeyeli seni, nasılsın?
İç ses; "Biraz dinlen kalbim dedim..."
Nurhayat; Taksaydın barı beni, iyiydi!
İç ses; "Ne şanslı derlerdi, sığmazdım ele avuca..."
Nurhayat; İç ses?!
İç ses; "Oysa şanstan bir haberim. Sonra sen çıka geldin uzun cümlelerdin, doyulmazdı tadına.."
Nurhayat; Kime bana mı?  Aiyy ^^
Ömer; Ne sanası, Hayat'tan bahsediyor! Şarkı ona ≥.≤
Nurhayat; Ama ama..
Ömer; Susar mısın?
Nurhayat; Peki!?

...
Ne iç sesmiş be! Kimin yanında olduğu belli değil, sözde benim sesimi -_-
Şarkıda ki gibi, doyulmaz sohbetimin tadına :P
Efendim sizlere karakterlerimizi anlatayım!
Bu arada kitabı satın almak için yan taraftaki mavi yaziyi tıklayın ;) --> D&R - HAYATIN RUHU
Ömer Erez.
Ruhu da kalbi de karanlık bir adam. İki farklı karakteri tek vücutta taşıyan bir adam. Gündüz başarılı bir şirket sahibi gece korkulan bir katil. Onun hakkında söyleyeceğim çok şey olur fakat ipucu vermekten çekiniyorum.
İç ses: "İtiraf et, ona aşıksın!"
Yahu iç ses! İtiraz ettiğim yoktu ki :)


***
Veterinerlik fakültesinden mezun olan tanecik, Ömer'in dediği gibi Hekim Hanım.  Yaptığı sakarlıklar ile beni kahkahalara boğan, binbir surat Hayat. Ömer'in biricik karısı. Eh, mutlu mesut yaşasınlar.

***
Ben bu adamı çok sevdim. Ciddi duruşu ve pratik fikirleri ile beni baya eğlendirdi. Barış'a güldüğüm çok yer oldu.


***

Murat, Barış'tan daha eğlenceli bir karakter. Muzipliği ile dikkatimi çekti. Pek bir sevdim.


***
Mısra hakkında ne düşünsem karar veremedim. Garip bir kız. Sevsem mi nefret mi etsem orta karar bir yerde kaldım. Onun yüzünden Hayat ne badireler atlattı. Ama iyi bir dost olduğunu söyleyebilirim. Patavatsız ve deli dolu bir kız .


***

Seyfi. Ömer'in sağ kolu. Dostu da denebilir. Her adımında bir adım sonrasında takip eden bir adam. Guvenilir ve korumacı. Bu amcayı da sevdim.


***

Normalde bu adamdan nefret etmem gerekir. Çünkü kötü biri ama adamda bir asalet var. Böyle ciddi, böyle karizma bir tipin kötü olması haksızlık!


***
İşte! Bu adamdan tek kelime ile nefret edebilirim!
Hiç sevmedim, hiç -_-


***
Burak... Ah be Burak, içimdeki Vasfiye Teyze "Ne çektin be oğlum" derken sana üzülüyorum. Hayir yani Betük ile evlenecek ne vardı ! Ama mutlu ol ya sen :)
Bak yıllar sonra amcan ile kuzenine kavuştun :)


***
Burhan Bey çok babacan, çok sevilesi bir karakter idi. İngiltere'den eşini kaybetmesiyle temelli dönmüş memlekete. İzmir de yaşıyor e balıkçılık yapıyor. Her ailede bulunan yumuşak yüzlü amaçlardan biri Buyhan bey amca. Hürmetler.


***

Bu kız çok güzel. Hep gelmesi gereken bir karakter ama somurtup duruyor. Anne ve babasını trafik kazası verilen bir suikastte kurban vermiş. Yaşadıklarının bilincinde. Kimin ne olduğunu da biliyor. Cin gibi bir kız.


***
Berk. Kitaptaki en en en sevilesi karakter. Çok  zeki. Yaşıtlarına göre daha olgun, aklı başında bir çocuk. Ölüm kavramı ile çok küçük yaşta tanışmış. İri iri gözleri ile bir bakışı var Hayat'a, insanın içi titrer. Çok sevdim ben bu veledi :)


...

Ve işte, karakter tanıtımının da sonuna geldik böylelikle. Yeni paylaşıma kadar hoşçakalın:*
Ve şey, kitabı alıp okuyun! Çok güzel *_*


MÜZİK LİSTESİ
#1 Pera - Bu Kalbin
#2 Şebnem Ferah - Sigara
#3 Emre Aydın - Bu Kez Anladım 
#4 Murat Boz - Bize Kıyma
#5 Şebnem Ferah - Erkekler Ağlamaz 
#6 Gökhan Türkmen - Yan Sen




0 comments:

Yorum Gönder