Geveze Kalemler #7 Nur Ötken - Seher Vakti | Yazarın Yazdığı Diğer Hikâyeler


Geveze Kalemler ekibi olarak Postiga Yayınları'ndan çıkan Seher Vakti kitabını oluyoruz.

Yazarımızın basılı olan iki kitabı, Bir Yalnız Günebakan ve Seher Vakti kitaplarıyla beğenimizi kazanmışken, kendine has uslubu ve yazımıyla Wattpad'de yayınladığı diğer hikayelerle de beğeni toplamaya devam ediyor.

Kullanıcı adı Asosyal_Kitapkurdu olan Nur Ökten'in profiline bakmak için; "Tık Tık"




✍ Orta Şekerli

Mizah kategorisinde zirvede olan bu tatlı hikâye ile yüzünüzde gülümseme eksik olmuyor.



Tanıtım 

Bir lezzet düşünün.
Biraz yaramaz, boyuyla romantikliği doğru orantıda, yaptığı birbirinden leziz yemeklerle birlikte parmaklarınızı da yiyeceğiniz bir adamı alın, bırakın içine. 
Yanına da bazen tutamadığı bazen de açamadığı dili olan, minyonluğuyla kombinlediği kıvırcık saçlarını sevimli utangaçlığıyla savuran tatlı bir kadını harmanlayın. 
İki adet bisikleti de eklemeyi unutmayın tabi ki bu muhteşem lezzete. 
Ve tabi yanlarına da sevgili edasıyla sahiplenen kıskanç bir köpek ile prenses edasıyla süzülen uykucu bir kedi...
Eh, biz adına Orta Şekerli diyelim ama bol şekerli olsun içi!

Okumak için; "Tık Tık"


...

✍ Nakarat

Yazarın da not düştüğü gibi karşımıza çıkan Onur, ORTA ŞEKERLİ hikayesindeki Onur, baş karakterdir. Öncelikle Orta Şekerli'yi okumanız gerekmektedir.



Tanıtım

"Bazı insanlar sevdiğimiz bir şarkının nakaratı gibiydi hayatımızda.
Aklımıza takılır, bıkmadan usanmadan zihnimizin derinliklerinde dönerdi."

Okumak için; "Tık Tık"

...

✍ Biçare

Henuz tek bölüm yayınlanmasına rağmen dikkati üzerinde topluyor.



Tanıtım 

Adı Biçare'ydi. Kitapta hep bu şekilde anılmıştı. Gözleri dalgın, kalbi kırgın, ruhu bir zincirle başka bir ruha kenetlenmiş, zihninin kayıp diyarlarında sürüklenen bir adam olarak tasvir edilmişti.
Ve ben onu seviyordum.
Delirdiğimi düşündüğüm oldu, kendi kendime iyileşmem gerektiğini söylediğim de. Ama onun gerçek olduğu düşüncesi bir hastalıktan öteydi. Benliğimi kaplamış, bütün boşluklarıma hücum etmişti.
Kararımı vermiştim.
Onu bulacaktım.

Okumak için; "Tık Tık"

...

✍ Kayıp Gece

Bu hikayemizin de yeni başlanan bir kurgudur.



Tanıtım 

Gerçek acıyla, kıyıyı döven dalgalar misali çarpıyordu yüzüme.
Hayatım sandığım gibi yaldızlı, şatafatlı, parlak değildi.
Benim hayatım  barut, ateş ve yanmış etten ibaretti.

Okumak için; "Tık Tık"

...

✍ Virane

Mektup sever misiniz?
Ben severim. Nur da seviyor ki şiir tadında mektup yazmış.
Bakmanızı tavsiye ederim.



Tanıtım 

Cümleler kurduk el ele.
Satır arasına gizledik sırlarımızı.
Ceplerimizde kelimeler biriktirdik.
Mektuplar yazdık bıkmadan.
Kağıtları yoldaş edindik,
Kalemi sırdaş.
Bir tek biz duyduk ay ışığında harflerin müziğini,
Bir tek biz bildik acılardan örülen geceleri.

Okumak için; "Tık Tık"



0 comments:

Yorum Gönder