Geveze Kalemler #14 Mekanik Aşk - Zeliha Eren | Kitap Yorumu

Yazar: Zeliha Eren
Kitap Adı: Mekanik Aşk
Seri Sıralaması: BİS #2
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 512
Kitaba Puanım: 5/5
Geveze Kalemler olarak yine çok güzel, eğlenceli bir kitap okuduk ve tur yaptık. Turun son yorumu ile karşınızdayım. Mekanik Aşk kitabı nasıl anlatsam size kestiremiyorum. Ama elimden geldikçe dilim döndükçe anlatacağım.

Son zamanlarda okuyup da keyif aldığım kitaplardan biri oldu Mekanik Aşk. Zeliha Eren’in eğlenceli anlatımı, akıp sürükleyen hikayelerine bayılmamak elde değil. Bilişim İstihbarat Servisi serisi ilk olarak Kuzey Masalı ile hayatımıza dahil oldu. Devamında Mekanik Aşk ile serüven devam etti. Her yeni karakter her yeni olay ile kendine de bağlayabiliyor.

Kitabın başında kahramanlarımızın birbirlerini tanıdıklarının önceye dayandığını görüyoruz. Geçmişte Alex'in Julie'ye pek te iyi davrandığı söylenemez. Öyle ki kızımızda güven problemi oluşur. Eh, tabi ki ilerleyen zamanda bunun acısını öyle güzel çıkarıyor ki keyiften dört köşe oluyorsunuz. Alex okuduğum en zıpır karakterlerden biriydi. Başlarda biraz sinir olsam da kısa sürede kalbimi çaldığını söyleyebilirim. Julie ise bir o kadar masum bir o kadar zeki bir güzel. Hayran kalmamak elde değil.

Alex’in Julie'yi çıldırtan imalatı, sürekli didişme halinde olmalarını okumak cidden eğlenceliydi. İpucu vermek gibi olmasın da Alex'in babasından nefret ettim. Her ne kadar yaptıklarının açıklaması olsa da nefret ettim bir kere! Bir de Masal'ın gereksiz çıkışları var tabi, o kısımları sevmedim. Tam olarak oturtamadım ben, o kısımlar olmasaydı daha iyi olurdu düşüncesindeyim. Ben sanırım Masal'ı sevemedim! Kitaptaki diğer karakterlere gelirsek bayıldım, özellikle James! Onun olduğu yerleri daha bir dikkatli okuduğumu itiraf edebilirim.

Kitabı elinize aldığınızda farklı bir kurgu ile karşılaşacağınız konusunda uyarmam gerekiyor. Askin ve maceranın komedi ile harmanlamadığı keyifli bir roman okuyorsunuz. Ayrıca akıcı bir anlatıma sahip, bir gün gibi kisa sürede okudum kitabı. Size kahkaha attıran olay örgüsü, keyifli bir zaman geçirmenizi sağlıyor. 

Kapağın güzelliğine de değinmek istiyorum, iç ve dış tasarımına. Özenli bir çalışma sonucu şahane bir kitabın ortaya çıktığını söylemem gerek. Emeği gecen herkesin ellerine sağlık.
Ben kitabı oldukça beğendim. Sizlerinde beğeneceğine eminim.
Şimdiden keyifli okumalar.


0 comments:

Yorum Gönder