Geveze Kalemler #16 Kağıttan Hayaller - Dawn O’Porter | Kitap Yorumu

 
Yazar: Dawn O’Porter
Kitap Adı: Kağıttan Hayaller 
Özgün Adı: Goose
 Seri Sıralaması: Paper Aeroplanes #2
Yayınevi: Novella Dinamik
Çeviren: Irmak Taştan
Sayfa Sayısı: 272
Baskı Yılı:  2016
Kitaba Puanım: 4


İlk kitapla ikinci kitabın kapak ve tasarım uyumuna bayıldım. Rengi ise benim en bir sevdiğim yeşil, fıstık yeşili! İçi de dışı kadar beğenimi kazandı. Yeniden.
Gelelim kitaba. İki kitaptan oluşan serinin son kitabı Kağıttan Hayaller. Devam kitap oluşuyla Flo ve Renée’nin lise son sınıfı bitirme evresini anlatıyor. Gelecek kaygıları, yeni okul heyecanı ve tedirginliği, aşk, yeni arkadaşlıklar derken ikilinin arasında oluşan sorunlar derken kitap bir solukta bitti.
Sanırım yazarın tarzı bu, kitabı tek düze yazıp araya kattığı olaylarla tansiyonu bir yükseltip bir alçaltarak heyecanı körüklüyor. Bu da okuru satırlara hapsedip kitabı tek solukta bitirmesini sağlıyor. Bunu sevdim.
İki farklı karakter aslın Flo ve Renée, ama birbirlerini tamamlayan iki insan. Yeni okulları hayatlarını baştan sona değiştiriyor. Farklılıklarına rağmen bir arada kalışlarını hayatlarına dahil olanlarla birlikte sekteye uğruyor. Üstelik üniversite arifesinde, kazandıkları okulla birbirlerini görememe korkusu ikiliyi zorluyor. Yanlış kişilerle yanlış ilişkiler kurmaları da kalplerini yaralıyor.

Hayatın içinden bir hikaye aslında Kağıttan Hayaller. İçinizi titreten sizi etkileyen bir kitap, seri.
Ben beğendim, okumanızı tavsiye ederim.

1 comments: