Aldatıcı Öpücük - Mary E. Pearson | Kitap Yorumu


Kitap Adı: Aldatıcı Öpücük
Özgün Adı: The Kiss of Deception
Seri Sıralaması: Remnant #1
Kitap Yazarı: Mary E. Pearson
Yayınevi: Nemesis Kitap
Baskı Yılı: 2017
Sayfa Sayısı: 536
Kitaba Puanım: 4/5

Tam olarak hatırlamamakla birlikte neden aradığımı unuttuğum bir fotoğraf  için siteleri talan ettiğim bir gün karşıma çıkmıştı The Kiss of Deception. Çok beğendiğimi bir o kadar da merak ettiğimi çok net hatırlıyorum ama. Ne zaman bizde çıkacak, ben ne zaman alıp okuyabilirim derken yıllar geçmişti ilk görüşümün ardından. Şimdi ise Aldatıcı Öpücük okurların beğenisine sunularak Nemesis Kitap aracılığıyla raflardaki yerini aldı. Ben de bir etkinlik kapsamında kitabı okudum.

Konusu iyi olup da kaleme alınmış içe dönük hikayeleri oldum olası sevmişimdir. Detaylı anlatım ve kararında betimlemeler benim en rahat okuduğum yazımdır kitaplarda. Aldatıcı Öpücük kitabında da aradığımı bulduğumu söyleyebilirim. Seriye giriş kitabı olarak ortalamanın üzerindeydi. Sonuçta detaylı bir anlatım olacaktı ki serinin devamı hakkında bilgi sahibi olabilelim.

Konuya gelecek olursam; Morrighan Hanesi’nde doğan kız çocukları ailesine göre içinde taşıdığı lütuf vardır. Prenses Lia da İlk Kız Çocuğu olarak doğmasıyla, onu bekleyen kaderine boyun eğmesi bekleniyor, özellikle annesi tarafından. Oysa Lise bu evliliğe sıcak bakmaz, başkaldırır, düğün günü sırra kadem basar. Hiç görmediği biriyle evlenip krallıklar arasında piyon olmak yerine kendi seçimlerini kendinin yapabileceği özgürce yaşayacağı hayatı seçer.  Eski bir kehanet gerçekleşmek için yerini beklerken, Lia olmak için doğduğu kişiyi keşfetmek için bir maceraya atılır.


Lia benzer fantastik kitaplarda karşımıza çıkabilecek bir karakter. Yani evet, biraz sıkıntı yaratacak kadar da saflıkları var yok değil. Yine de sayfalar ilerledikçe, kitap boyu büyümeye devam edişine de tanıklık ediyoruz. Başlarda bir durağanlık söz konusuydu fakat ortalara doğru hareketlilik artarken hikaye birdenbire değişti ve daha bir macera dolu hale geldi. Şok edici, şaşırtıcı, tamamen öngörülemez olmak, beklediğimin bir tık üzerindeydi. Kitap sade bir dille yazılmıştı ve akıcı bir anlatımı vardı. İç tasarımı en az kapağı kadar büyüsü altına aldı beni, hayal ettiğim o dünyayı, haritasının çizimi oldukça güzeldi. Bir iki yerde gözüme ilişen yazım hatası ise kitabın nazar boncuğuna yoruyorum.

Mistik yanıysa kitabın en dikkatimi çeken kısmıydı. Fantastik kitaplara karşı daha bir ilgili oluşumdan sebep daha gözüme ilişti. Bizleri Venda Ezgisi ve Gaudrel'in Son Ahitleri de karşılıyor. Süslü ve ağdalı diyebileceğim anlatımla kaleme alınmış bu kısımlar. Bütünlüğü baktığım zaman asıl hikaye yanında yer alan ezgi ve ahitleri de okumak kitaba farklı bir hava katmıştı. Bunu da sevdim.

Hikayenin merkezinde, kimin ne olduğunu anlamak zaman gerektiriyor ve kime daha çok güveniyor sorusu ortaya çıkıyor. Lia hayatının tehlikede olduğunu kitabın çoğu karakter gibi farkında değil. Özellikle kalbi için bir yol ayrımındayken... Kimliklerin ortaya ne zaman çıkacağı, Lia’ya ne olacağı, kimi seçeceği ve ne yaşayacaklarını merak ederken kitap bir çırpıda bitiyor.

Büyüleyici bir macera okumak istiyorum, sayfalarının arasında aşk ve ihanet arıyorum diyorsanız kitabı sizlere tavsiye edebilirim. Serinin devamını büyük bir merak ve heyecanla bekliyorum.


The Remnant Chronicles Series
The Kiss of Deception #1 / Aldatıcı Öpücük
The Heart of Betrayal #2
The Beauty of Darkness #3
 

Morrighan’ın rahminden,
Kasvetin en uzak köşesinden,
Hükümdarların entrikalarından,
 Kraliçenin korkularından,
Doğacaktır umut.
Yeni ve zorlu bir dünyada kendi yerini bulmaya çalışan bir prenses...  
Morrighan Hanesi’nin İlk Kız Çocuğu olan Prenses Lia, omuzlarındaki ağır sorumluluklara karşı çıkar ve düğün gününde, krallığın bilgesine ait gizemli bir hazineyi de çalarak ortadan kaybolur. Daha önce hiç görmediği Dalbreck Prensi ile evlenip krallıklar arasındaki güç oyununda bir piyon olmak yerine, seçimlerinde özgür olabileceği kendine ait bir hayatı tercih eder. Küçük bir liman kasabasına kaçar ve hayallerini gerçekleştirmek için çabalamaya başlar. Ancak gerçekleşmeyi bekleyen eski bir kehanet ile olmak için doğduğu kişiyi keşfetmek zorunda kalır. Lia’yı, gücünün sınırlarının farkına varıp, sevdiklerini korumak için neleri göze alabileceğini sorgulamasına neden olacak bir savaş beklemektedir. 
(Tanıtım Bülteninden)
 ✒✒✒
Kitap hakkındaki görüşlerinizi aşağıya yorum olarak yazabilir, beni Instagram hesabım olan @sonsayfasihayat 'tan takip edebilirsiniz ❤
✒✒✒

0 comments:

Yorum Gönder