Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout | Kitap Yorumu


Kitap Adı: Hep Seni Bekledim
Özgün Adı: Wait for You
Seri Sıralaması: Wait for You #1
Yazarı: Jennifer L. Armentrout
Çeviri: Serkan Göktaş
Yayınevi: DEXPlus
Basım Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 416
Kitaba Puanım: 4/5

Kitabı okumam kadar yorumu yazmam da uzun bir zaman aldı bende, ve neden okumayı ya da yorum yazmayı bekledim bilmiyorum. Bildiğim tek şey kitabın beni ters köşe ettiği. Hep Seni Bekledim, bildik şekilde başladı. Karakterlerin tesadüf eseri karşılaşmalarıyla aralarındaki oluşan çekim v beraberinde getirdiği hikâyeyi okuduk. Salt aşk kitabı değildi bana göre. Karakterlerin kendi davranışlarını da okurken hem gözünüze hem de içinize sokuyor. Bir şeyler oluyor dile getirilmeyen ve sayfalar ilerledikçe o dile gelmeyenleri okuyup da öğrenince boğazınız düğümleniyor.

Yazar hakkında şu düşünce var bende, kadını sevsem mı sevmesem mi bilemiyorum. Okuduğum kitaplarında bazı yerlerde kendini tekrar ettiğini gördüm, bu bir bakıma iyi bir şey değil. Fantastik ya da güncel fark etmiyor rastladığım bir durum bu ama bu elimdeki kitabı beni inanılmaz etkiledi. Özellikle kitabın erkek karakteri. Ben böyle düşünceli böyle kadınının üzerine titreyen onun için içi giden kitaplar okumayı karakterleri görmeyi severim v bu kitapta beni kendine hayran eden bir adam vardı.

Avery, geride bıraktığı geçmişine ve sorunlarına sırtını dönmüştür. Evden oldukça uzaktaki bir üniversiteye başlamıştır. Yeni hayatında ve de üniversitesinin ilk gününde geç kalmak istemese de geç kalmıştır. Koşar adım dersine giderken bir şeye çarpar. Kaçınılmaz son gerçekleşir. Kendi bir yöne çantası bir yöne savrulur v çantasının içindekiler yerlere saçılır. Çarptığı şeyin, bir insan olduğunu kavrayıp bocalaması ardından yere dağılan eşyalarını toplamak için eğilir. Sınıf arkadaşı olduğunu öğrenmesi ve dahası komşu olduklarını öğrenmesi kızımızı heyecanlandırır. Ama bir mesafe koymaktan kendini alamaz. O da geçmişiyle bağlantılı.


Geçmişte yaşananlar geçmişte kalmıyor. Özellikle Avery ve Cam sevgili olma yolunu kat etmişken birbirlerine yaklaşırken ilişkilerinde pürüzler oluyor. Çözmeleri gereken problemler oluşuyor. Artık geçmiş ile yüzleşme zamanıdır Avery için ve en önemlisi birbirlerine koşulsuz güvenmelidirler.

Çok fazla ipucu vermek istemiyorum ama Avery'nin yaşadığı travma azımsanamayacak türde ve ailesinin yaklaşımı, olaya bulduğu çözümü... Nefret ettim! Öyle böyle değil, nefret ettim ki sormayın. Nasıl bir ruh hastasıydılar onlar öyle de kendi itibarlarını düşünüp kızlarını ezip geçtiler? Avery'nin ailesi ile yüzleşmesi kısmı, onlara söyledikleri aslında eksikti. Çok daha farklı bir tepki bekledim yalan yok ama yine de yüzleşip içindekileri söylemiş olması da bir şeydi.

Kitapta en sevdiğim Cam oldu, düşünceli olması gönül tahtıma oturdu. Yazar yine beni muallakta bırakıp ya hayran edecek kendini ya da orta değerde kendini sevdirmeye çalışacak ama Roht harici en sevdiğim karakterlerden biri de Cam oldu.

Kitabı okumanızı tavsiye ederim, ben sevdim. Yansıttığı duyguları içime yayıldı. Kimi zaman güldüm kimi zaman boğazım düğüm düğüm oldu. Siz de merak ediyor ve okumak istiyorsanız, beklemeyin ❤


#ALINTI

“Affedersin.” Ona baktım. “Kötü bir alışkanlık.”

“Öyle.” Parmaklarını benimkilere kenetlendi ve kalbim yine teklemeye başladı. Birleşik ellerimiz bacağımın üstünde duruyordu ve bu konuda ne düşüneceğimi bilemiyordum. “Kız kardeşim ancak yarın sabah erken saatlerde evde olacak. Bu gece Pittsburg’de bir gösterileri varmış.”

“Ne tür bir gösteri?” Bakışlarım ellerimizden pencereye, sonra yeniden ellerimize kaydı.

“Sanırım bir bale resitali.”

Dikkatim kısmen elinin elimdeki ağırlığına odaklanmıştı. “En sevdiği tür bale mi?”

“Sanırım bale ile modern dansın bir karışımı.”

Modern dans, baleden büyük ölçüde yararlanırdı ve bunların karışımından hoşlanması akla yatkın geliyordu. Cam sonunda elimi bıraktı ve bu iyi oldu çünkü avucum terleyeme başlamıştı ve bu iğrenç bir şeydi.

Bazı şeyler beklemeye değer...

Beş sene önce bir partide Avery Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti.

Çoksatan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout'tan yepyeni bir aşk hikâyesi! Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim'i elinizden bırakamayacaksınız.

0 comments:

Yorum Gönder