Öneri Manhwa / Devil's Wish


Size şahane bir seri önerisi ile geldim.
Burada, reels izlerken bir kara yağız eleman dikkatimi çekti. Dedim ki ne bu yaaa. Hemen, arayıp taradım. Sonrasında serinin Summertoon ekibinin çevrileceğini öğrenip hevesle beklemeye koyuldum.

Buraya kadar her şey süper. Esas bomba serinin KENDİSİ. Bir şeytan var. dostlarım, insanı cidden yoldan çıkarır. Zaten kendisi sebebiyle ben seriye dadandım.


Summettoon ekibi güncel olarak çeviriyor, şu an çevrilen 18 bölüm var. Konudan da şöyle bahsedeyim. Esas eleman bir rüya görüyor ve gördüğü rüyanın etkisiyle sersemliyor. Rüyasında gördüğü kadının kim olduğunu çıkaramıyor daha önce karşısına çıkmadı çünkü. Sonrasında biri karşısına çıkıyor ve her şey bizim eleman için biraz zor anlara evriliyor. Kızımız Sowon, isminin anlamı da dilek. -Çok ipucu vermeyeceğim üstün körü bahsediyorum.- Bizimki fotoğraf tutukunu biri ve şans eseri yarı zamanlı is başvurusunda biriyle tanışıyor. Onun şeytan olduğunu anlayınca da cidden şok oluyor. Neyse katıldığı bir partide biriyle tanışıyor ve onunla biraz yakınlaşıyor. Bu eleman da sarı sevimsiz diyorum ona. 🤪 biraz tüm gözler benim üzrimde olsun bir tip kendisi neyse, bundan sebep kızın başı azıcık derde giriyor. Eee SERİYE BAŞLAMAK İÇİN NEDEN DURUYORSUNUZ...

Benden tavsiye, yetişkin okur olduğunu söyleyeyim biraz smutt sahneler var ama severuk derseniz okuyun yani, çokzel. 😘

0 comments:

Yorum Gönder