Yüreğim Seni Çok Sevdi - Canan Tan || Kitap Yorumu


 Kitabın Yazar: Canan Tan
Kitap Adı: Yüreğim Seni Çok Sevdi
Yayınevi: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı: 480
Yayın Yılı: 2009





Arka Kapak Yazısı



"Biliyorum, imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime..." demişti Murat.

"Çünkü, Yüreğim Seni Çok Sevdi!.." Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını.

"Yüreğim seni çok sevdi
o yürek talan
o yürek yangın yeri
o yürek seni istiyor
bir tek seni..."

Aslı ile Murat'ın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü.Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kadar gerçek..








"Biliyorum, imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime..." demişti Murat. "Çünkü, YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ!..."
Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını.

"Yüreğim seni çok sevdi
o yürek talan
o yürek yangın yeri
o yürek seni istiyor
bir tek seni..."

Ah Murat ah. Neler denmez ki senin aşkına.. Ah Murat ah. Bazen yaşamımız boyunca hep arayıp bulamadığımız ya da bulduğumuzu sandığımız o aşk vardı ya.. İşte bu kitap ve bu Murat adama o aşkı sorgulatırdı... İçimden neler geçiyor.. Her birini dizelere dökmek isterdim fakat içimdeki duyguları yansıtacak kelime yok... Ah Murat... Yaktın hem kendini hem beni. Uçurumdan yuvarlansam bu kadar kötü olmazdım.

Canan Tan... Ne demeli bu kadına... Kitabı yazmış ama bize öyle bir yaşatıyor kii başından sonuna uçurumdan yuvarlanmış hissi hissetiriyor.. Gözlerim dola dola yer yer hıçkırıklara gömülerek ağladığım ve bitti diye oturup tekrar ağladığım bir kitap... Ve Ah Murat.. İsme zaten hayrandım ve Bursa... Hayranlıktan öte aşk serpildi içimde... Böylesi bir kitabı geç okuduğum için ne kadar dövünsem az... Ve Yine ah Murat ah.. beni de kül etti sevdan...

Bu kitabı kesinkes okuyunnn!



Kitaba puanım: 





0 comments:

Yorum Gönder