Mart'ta Neler Yaptım?


Ben geldim dostlarım, #ayınözeti bilançosu ile merhaba.

Mart ayı okuma açısından plânladığım gibi gitmedi. Online okumaları bir yana bırakırsam basılı olarak okuduğum 5 kitap oldu. Webtoon olarak 2 yeni seriye başlarken 1 tanesi uzun zaman önce yarım bırakmış daha sonra devam etmeye karar verdim.

OKUDUKLARIM

• Senden Bir Parça 5/5⭐
• Oyun 4/5
• Eski Sevgili Mevzuları 4/5
• Garnet Ovası 3/5
• Sapkın Kral 4/5

Ayın favori kitabım Senden Bir Parça kitabı olurken, Sapkın Kral yine çok sevdiğim kitaptı. Tarihi aşk kontenjanında Brenda Joyce kraliçemin Oyun kitabı ise keyif aldığım bir diğer kitaptı.


OKUDUKLARIM (Webtoon)

• I Made a Deal With The Devil
• Finding Calellia 
• The Mafia Nanny

Finding Calellia iki sene önce okumaya başlamıştım bir ara serinin devamı gelmedi ve ben de bırakmak zorunda da kalmıştım simdi ise devam bölümleri geliyor. Acayip güzel bir hikâyesi vardı, çok iyiydi.


İZLEDİKLERİM

• Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu
• Kusuriya No Hitorigoto

İzlediğim animelerde son derece keyif aldığım serilerdi, Kusuriya no Hitorigoto mangası Athica da basıldı seriyi izledikten sonra da okuyabilirsiniz.

0 comments:

Yorum Gönder