Ağustos'ta Neler Yaptım?


Bir "Ayın Özeti" yazısından daha merhabalar efendim.
Ağustos ayı içinde hedef belirtmeden kendiliğinden gelişen bir okuma çizelgem oldu ve okuduklarım tatmin etti. Gelelim ay boyu neler yaptığıma.


OKUDUKLARIM:

Bu ay birbirinden iyi kitaplar okudum. Heybemi güzel kitaplarla doldurdum. Her bir kitap zihnimde yerini alarak hatırladıkça yeniden okuma isteği oluşturacak.

• Sahtekâr Leydi 5/5 ⭐
• Duman İzi 4,5-5/5
• Sekiz Yüz Üzüm 4/5
• Duvarların Ressamı 5/5⭐
• Çıkar Evliliği 5/5⭐
• Yalanın Cazibesi 5/5⭐
• Düşünce Gücü 4/5
• Kintsugi 3/5
• Hayat Değiştiren Sırlar 3/5
• Cennet Gibi 5/5
• İçten İnananlar 4/5


Çıkar Evliliği; uzun zamandır okuduğum bölümlerini merakla beklediğim bir manhwa serisi. Anlaşmalı bir evlilik üzerine ilk hayatını talihsiz hatalar yaparak sonlandıran Bianca, verilen şansla geçmişe döner ve yaptığı hataları telafi etmeye koyulur. Şimdilik bu kadar söz edebilirim seriden.

Sahtekar Leydi; ise bu ay okuyup deli şekilde sevdiğim şahane bir seri. Önceki hayatında hayaletleri gören ve öldükten sonra okuduğu kitaba reenkarne olan Rosentine, yine hayaletleri gören başrolumuz. Sonunun erken gelmesine engel olmak için planlar yaparken soyunda büyük bir lanet olan Prenskmiz Charteris'i korumaya kendini görev edinir, derken birbirlerine duydukları duygular güçlenir. Seri ikinci sezonda ve ikinci sezonda anlatılan yan hikaye prensimizin atasının hikayesi, ben bizim çiftin dönüşünü heyecanla bekliyorum. Ve her iki seri hakkında da uzun bir yorumun geleceğini duyurayım.

Duvarların Ressamı; bu kitap hakkında daha fazla söz etmek istiyorum. Sanatla iç içe bir kitap, sorunları ifade ediş şekilleri duvarlara çizdikleri resim olan bir avuç genç. Onların arasına sonradan dahil olan genç bir kız. Okumalısınız.

Yalanın Cazibesi; seriye ivme veren ve bir şeylerin yerine oturmasını sağlayan bir kitap Yalan üçlemesinin ikincisi. Adrian'ı burada daha yakından tanıyıp anlamaya başlıyorsunuz ve sevgisi sadakati... Seriyi okumanız gerekiyor.

Kalbimin derinliklerinde yer edinen, okuduğum Duman İzi, Cennet Gibi yine beğenerek çok severek okuduğum kitaplar oldu. 😍 Bu arada Duman İzi ve Duvarların Ressamı kitap karakterleri ile yaptığım röportajı okumak için blogu inceleyebilirsiniz.


Yedi Ölümcül Günah serisini bilmeyen yoktur, efsane manga serisinin anime dizisini bitirmiştim yıllar öncesinde. Meloidas'ın oğlunun olduğu kısım geldi geçen sene ilk parti, ve benim BAN'IMIN oğlu da var bu yeni jerenasyonun serüveninde. Annesinin lanetlenmesi üzerine bizim ufaklık yola çıkıyor derken ikinci partta devreye evebeynler de dahil olurken efsanevi yedili bir araya geliyor. Bayılıyorum bu seriye. Puan kırma sebebim ise çizimler. Animasyonla ilgili benim bir problemim yok ama orjinal serinin ruhunu yansitan çizim bu iki filmde yok, bir canımı o sıktı o kadar. Seriyi izleyen varsa bu filmlere de şans vermeli.

Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu animesine başladım. Esasında manhwa serisinden uyarlandığını Neşe söyledi tabi bana, ben de bu ay bir bakayım dedim izledim. Serinin animesinden de manhwanın daha iyi olduğunu da söyledi tabi, yine onu da okuyacağım. Anime güzeldi, o ayrı.

Sevdiğim beyin kalan az dizilerinden biri olan the Bride of Habaek izlemeye koyuldum. Eleman bir Tanrı, Su Tanrısı olur kendisi ve bir görev için yer yüzüne iniyor, sonrası merak edene diziyi izlemek kalıyor. 🤭


Bu ay yazmaya da zaman ayırdım ve düzenlemeye kaldığım yerden devam ettim. Kitabımı merak edeni, wattpad profilime davet ediyorum.



Dinlemek için şöyle buyurun 😉

0 comments:

Yorum Gönder