Senden Bir Parça - Michelle Gross | Kitap Yorumu


Özgün Adı : One Percent of You
Kitap Adı : Senden Bir Parça
Yazar Adı : Michelle Gross
Çevirmeni : Zeynep Yurt
Sayfa Sayısı : 368
Yayınevi : Ren Kitap
Baskı Yılı : 2024
Kitaba Puanım : 5/5 ⭐
Hiç sekmezdi. İnsanlar bana baktıklarında sadece devlet yardımı alan genç ve hamile bir kadın görüyordu. Kollarımdaki Lucy'ye baktıklarında, gördükleri bir hataydı. Çok yanılıyorlardı. O, benim yaşadığım apartmanın yanındaki eve taşınana dek bu yargılayıcı bakışların beni yıkmasına izin veren türden bir kadın değildim. Beni tanımasa da zihninde nasıl biri olduğuma dair bir imaj çizmeye başlamıştı. Yuvarlak karnımı, Lucy'nin yalnız kalamamasını, göz altlarımdaki torbaları ve nasıl göründüğüme aldırmamamı yargılıyordu. Kabaydı, aylarca da böyle kalmaya devam edecekti. Sonra bir şey oldu, ne olduğunu tam olarak bilmiyordum. Yargılayıcı Adam, Lucy ve benim –ayrıca bebek Eli de dahil– dostluğunu hak ettiğimize karar vermişti.
Beklenmedik bir dostluk kurmuştuk, böylece benim ve çocuklarımın etrafında gülümsemeye başlamak zorundaydı.
Yine yanılmıştım, Elijah kaba değildi. Korkutucuydu. Onun tuhaf nazik hareketleri beni sarıp sarmalıyordu.
Elijah sadece arkadaşımdı.
Değil mi?
Hay sektireyim. Yanılmıştım.
Yine.
(Tanıtım Bülteninden)
Dışarıdan gören biri için Elijah, kaba bir adamdır, üstelik çeşitli dövmeler kaplı kolları heybetli görünüşü için kötü biri olarak düşünülür. Fakat durum öyle değil. Tamam, market alışverişinde en sevdiği cipli bacaksızın teki kaptı diye onu korkutup elinden düşürmesine sebep olmuş olabilir. Sonuçta cips için her şey yapılır. Yani, nereden bilebilir o ufaklık ile annesi hayatının geri kalanını geçirmek isteyeceği ailesi olacağını.

Hadley sorumsuz sevgilisinden ihaneti yaşayarak ayrılan bekar bir annedir. Üstelik bir de hamiledir. Küçük kızı, kızıyla her fırsatta takışan ve yine her dara düştüklerinde yardıma koşan dövmeli komşusu ile de baş etmek gerekir. Zaten hayatı karışıktır, bunun üzerine akıl karışıklığı ve de kalp karışıklığı eklenir.

Elijah onları gördükçe içinde durduramadığı sahiplenme ve de aidiyet duygusuyla hareket etmekten kendini alamaz. O ailenin bir parçası olarak Hadley'in %1'lik kısımına yerleşecektir
Kitapta beni en çok etkileyen kısım Elijah ve Lucy'nin ilişkileri. Öz babası kızını Hadley'e ulaşacağı bir basamak olarak görürken bir yabancı olarak Elijah daha sahipleniyordu. Duygularını incitmekten korkan hatta küçük Eli için endişelen bir adam. Bu dünyada Elijah gibi bir adamın var olması mucizevi bir durum, böyle adamlar umarım vardır ve Hadley gibi kişilerle yolları kesişir de mutlu mesut yaşarlar.


Hadley iyi bir evebeyn olarak çocukların yanında kötü kelime kullanmayaşı, karnı burnunda iken bile okuyup mesleğinde ilerlemesi, tek başına da olsa çocuklara bakabiliyor olması inanılmaz güçlü bir kadındı ve ben bu hatuna bayıldım. Elijah ise kesinlikle hayaller kurulacak bir adam. Sadık, sevecen, güvenilir, yetenekli, başarılı, sadece Hadley'in çocuklarına bayılıyor, sonraaa yakışıklı. Olması gerekenin hepsi var adamda.

Bu sevimli aileyle mutlaka tanışmanız gerekiyor. Fedakarlığı koşulsuz güveni sahiplenmeyi bir ailenin parçası olmak istemesini, Elijah ve Hadley sizi bekliyor. He bu arada eklemem gerekir ki kitapta çiftin aşk dolu anlarına kavuşmadan önce güven ilişkilerinin inşaa edilmesi gerekiyor ve bundan daha yavaş ilerliyor. Ve değinmem gerekiyor ki bizdeki kapak şahane 😍 Emeği geçen herkesin ellerine emeklerine sağlık.

Tavsiye etmesi benden, okuması sizden. 💋

0 comments:

Yorum Gönder