Şubat'ta Neler Yaptım?


Şubat bilançosu ile merhabalar.
Bir #AyÖzeti bilançosuyla geldim. Şöyle bir bakınca basılı olarak değil de fazlaca online yayınlanan serilere sarmış, okumuş, yutmuşum. Ve ben yine yeniden yeni bir seriye başlamış oldum. Tabi yine yeni serilere gene başladım ama onları bölüm ilerledikçe sizlerle paylaşacağım.


OKUDUKLARIM;

• Adı Her Neyse
• Düğün Gecesi
• İçimdeki Güneş
• Aşk-I Memnu *Henüz bitirmedim kitabı. Şubat ayı içinde ya da gelecek aya sarkarsa bir şekilde bitirmiş olacağım. Şubatta başladım bakalım ne zamana bitiririm.*

Bu ay için de favori kitabım İçimdeki Güneş kitabı oldu. Kendine yeni bir hayat kuran Ela öğretmenin yaşadığı güzel bir hikayeydi.

Yorumu Okumak İçin 👇🏻



MANHWA & MANGA;

• It Was All a Mistake *final verdi, trwebtoon sitesinde okuyorum.*
• Mystical *final verdi, hayalistic sitesinde okuyorum.*
• Serena *20 bölüm okudum, devam ediyor, güncelde. sereinscan sitesinde okuyorum.*
• Yubisaki to Renren *3 cilt okudum, devam ediyor. Manga-tr sitesinde okuyorum.*
• My Lv999 Love for Yamada-kun *3 cilt okudum, devam ediyor. kuroimanga sitesinde okuyorum.*

Serilerden her birini keyifle okudum. Farklı hikayeler farklı türler ve farklı karakterler. Devam edenleri okuyorum, final olanlar içinde seviyorsanız bu tarz okumaları, öneririm.


İZLEDİKLERİM;

• My Lv999 Love for Yamada-kun *final verdi, 13 bölüm.*
• Yubisaki to Renren *devam ediyor, 9. bölüm var.*

Mangasını okuduktan sonra animesini izlemeden olmazdı. İzlemesi de ayrı keyifti ve manga ile kıyas edince her ikisinin de katmanlı güzellikler olduğunu ifade edebilirim.

Manga okuyup anime izlemeyi seviyorsanız özellikle bu seriyi sizlere öneririm.

0 comments:

Yorum Gönder