Birbirimiz için Yaratılmadık - Meghan Quinn | Kitap Yorumu


Özgün Adı : So Not Meant To Be
Kitap Adı : Birbirimiz İçin Yaratılmadık
Yazar Adı : Meghan Quinn
Seri Bilgisi : Cane Brothers #2
Çevirmeni : Meryem Çelikten Çağlar
Sayfa Sayısı : 480
Yayınevi : Ren Kitap
Baskı Yılı : 2023
Kitaba Puanım : 5/5⭐
JP Cane ile arkadaş mıyım?
Hah! Güldürmeyin beni.

Birlikte çalışan kadın ve erkeklerin arkadaş olamayacağını düşündüğü için gönül rahatlığıyla arkadaş olmadığımızı söyleyebiliriz. Sinir bozucu derecede gürültücü ve iğrenç şekilde yakışıklı biri olması yetmiyormuş gibi üstüne üstlük benimle uğraşmayı sanatsal bir eğlence hâline getirmiş durumda. Bu sebeple iş için onunla San Francisco’ya uçmaktan ve aynı evde kalacak olmaktan ne kadar rahatsız olduğumu tahmin edebilirsiniz. Evet, yedi-yirmi dört aynı havayı soluyacağız. Sürekli flört etmesine çekiciliği de eklenince, kendimi geceleri uyumamı zorlaştıran bir cazibenin namlusuna bakarken buldum.

Ama bilin bakalım kim kendini kontrol edebiliyor? Bu kız.
Çünkü kesin olarak bildiğim bir şey varsa o da JP Cane ve benim birbirimiz için yaratılmadığımızdır.
(Tanıtım Bülteninden)
Bir kadınla bir erkek yakın arkadaş olamaz, bu Jp'nin tespiti ve geçerli nedeni bile var. Çünkü Kelsey'den deli gibi hoşlanıyor. Onunla uğraşmak sınırlarını zorlamak sinirlerini zıplatmak en sevdiği şey hatta öyle ki kız yeter diyerek ondan uzak durmasını istedi. Durun durun bu işte ki yanlışlığı size izah edeyim. İlk okul sıralarında hoşlandığı kızın saçını çeken utangaç çocuk var ya aha da onun yetişkin versiyonuydu bu adam. Yani Kelsey bizden bir şey olmaz sen benim hayalini kurduğum aşk hikayemdeki o adam değilsin diyor. Kelsey'in resti çekip araya mesafe sokmasıyla birlikte bir iş için birlikte seyahat edip zorunlu olarak aynı evi paylaşmaları gerekiyor. Tabi bu durum red cevabı alan gururu incinmiş JP için beklenmedik olup küplere biniyor hatta kırıcı tavrını sürdürürken dozu artıyor. Derken bizim kız diyor ki ya biz arkadaş olmalıyız uzlaşmalıyız savaşmayalım-

Jp: Sevişelim o zaman?

Ben: *mısır tabağını eline alır* ben yokmuşum gibi davranın gençler! Ardınızdayım. 😈

Bunlar arkadaş olmayı deniyor ve birbirlerine iyi geldiklerini -çok şükür, göklerden bir müdahale geldi 🤭- fark ediyor. Kelsey bu arkadaşlıktan son derece memnun da kalıyor ama aşk için de şansını zorlamaktan geri kalmıyor. JP bu esnalarda fenalıklar geçiriyor öfke patlamaları yaşıyor içip sarhoş oluyor falan oooo tam aşık tripleri ama neler neler. Şöyle bir detay var, benim cocuuuumun daha önce gitmediği *klişe kabul ama fazlaca sevimli* yerlere kızımızı götürüyor. Aralarındaki o çekim arkadaşlık esnasında yaşanan bir takım yakınlaşmalar derken Kelsey de fark ediyor sonra da geliyor itiraf.

Aaaa bir de düğünümüz var a dostlar. O da serinin ilk kitabı olan Sevimsiz Bir Tanışma kitabındaki sıra dışı çiftimiz Huxley -benim bu adamdan ya da kardeşinden bulmam lazım, sormam gereken soru var canım- ve  Lottie'nin düğünü.

Merak ettiniz demi bunca gevezeliğe? Eee o zaman seriyi edinip okuyor eğleniyor gülüyor sonra beni bulup gıybet yapıyoruz, çünkü neden olmasın?

Şunu da söylemeden geçemeyeceğim yazar ilk kitaptan bu kitaba daha geliştirmiş kendini. Tam anlamıyla romantik komedi bir kitaptı. Her şeyi de dozundaydı. Eşitti yani romantizmi de komedisi de. En önemlisi ben bu kitapta aşkı daha fazla hissettim. JP fena aşıktı keza Kelsey de ona eşit âşıktı. Birbirleri için erimeleri okumak keyifliydi ve JP'nin sarhoş kafayla yazdığı bir mesajın aralarında sorun oluşturup da kaybedeceğim korkusu okurken geçti. Bir de çeviri faktörü var tabi. Sevgili Meryem, çeviri konusunda istikrar sağlayıp devam etmeli daha çok çevirisinden okumamız gerek. Akıcı yormayan burada ne dedi bu cümle neydi demeden bitti kitap. Tabi bu temiz okumada güçlü bir ekibin payı büyük. Ellerinize sağlık kızlar. Çeviriden edisyona son okumaya herkesin eline sağlık güzel bir iş olmuş. Ve kapak, çokzel! 🖤

Uzun lafın kısası dersem Acayip eğlendiğim bir okuma oldu. O kadar güldüm ki kahkahamı durdurmak zordu. Hele ki bizim kızın adamın bacaklarına dolanıp beraber yere düşme sahnesi vardı ki evlere şenlik! 🤭 Kelsey'in “Yüzüme düştüler” çığlıkları asla unutmayacağım sahnelerden biri.  JP ise favori karakterim bundan böyle, ne zaman canım sıkılsa elime alıp yeniden yeniden okuyup JP'ye aşık olabilirim. Çok sevdim adamı, ve benim de bundanım olmalı ama yaaaaa. 😍 Epeydir böyle eğlendiğim bir kitap okumamıştım, neşeli bir kitaba ihtiyacım varmış benim.

Bu arada Cane kardeşlerin en küçüğünün kitabı ne zaman gelecek acaba? Çok beklemeycez değil mi ama, lütfen beklemeyelim. 🙈

Cane Brothers Serisi:

#2 Birbirimiz için Yaratılmadık / So Not Meant To Be
#3 A Long Time Coming

0 comments:

Yorum Gönder