The King Land | Okudum - İzliyorum


Bugün de sizler için şahane bir öneri ile geldim. 😎 Kdrama seven dostlarım toplaşın, güzel bir manhwa ve kdrama önerisinde bulunacağım, notlar alınsın. Temmuz 2023'e damga vuran kore dizilerden King the Land manhwa uyarlaması olduğunu biliyor muydunuz, yok mu? Tamam benden duymuş olun siz de. Manhwa seri çevirisi Hayalistic.kore ekibi tarafından yapılıyor ve yine güncel olarak sitelerinde yayında.
Manhwa ve dizi paralel olarak ilerlemiyor, ciddi değişiklikler var. Dizide yetişkin hallerini izlerken, manhwa da ise çocukluklarından başlıyor hikaye.


Başrollerini Lee Jun Ho ve Im Yoon paylaştığı The King Land'da ailevi sorunları olan esas elemanımız Goo Won, babasının isteği üzerine işe giriyor başlar. Çalışma hayatının zorluklarını görerek kendi otel zincilerinin başına geçmesini dileyen babasının hayalleri yaşadığı ilk sorunda kolay yoldan *kimliğini açık edip otorite kullanarak* çözüme ulaşan Goo Won suya düşer vs vs derken de  hikaye başlar. Kadın karakterimiz Cheon Sa-rang hayatı ne kadar zorluklarla dolu olsun yüzünden gülümsemeyi eksik etmez ve asla pes etmeyen bir karakterdedir. Dizi epey ilerledi ve olan olaylardan bahsedip de tat kaçırmak istemiyorum, sadece konu *görsele yazdım* atıp hem okuyun hem izleyin demekti niyetim.
*elbette ki dizi yorumunu finali izledikten sonra sizlerle paylaşcağım.*

Bu arada çeviren ekip Hayalistic ekibi ve ilk onların sitede paylaşılmış. Emeğe saygı, emek veren siteden okuyun derim ben.
Karakterler canlı bu arada dizideki oyuncuların uyumları inanılmazlar, yani alev ateş çiftim çokzeller. Diziyi ilk izleyin *ben bilmeden öyle yaptım ki manhwa daha yeni başlandı ve 13 bölüm sitede, devamı gelecek finale kadar sabırsızlancaz mecbur.* daha sonra da okuyabilirsiniz.

Bu arada cağnim kankam @fightingblog Esra'yi darlıyorum kankam izle de giybet edek diye 🤭 ve şey cağnim @alittledreamland Ümmü kuzum manhwa varmış bak dedi de seriden haberdar oldum yoksa uyuyordum ben 🙈🙈



0 comments:

Yorum Gönder