Yalanın Cazibesi - Rina Kent | Kitap Yorumu


Özgün Adı : Tempted by Deception
Kitap Adı : Yalanın Cazibesi
Yazar Adı : Rina Kent
Seri Bilgisi : Deception Trilogy #2
Çevirmeni : Deniz Metin
Sayfa Sayısı : 400
Yayınevi : Ren Kitap
Baskı Yılı : 2023
Kitaba Puanım : 5/5
KOCAM. HAYATIMDAKİ KÖTÜ ADAM.

Bizim hikâyemiz ölümle, kanla başladı. Hikâyemiz oyunlarla, şehvetli zevklerle başladı. Adrian ve ben birlikte olmamalıydık. O yanlıştı. Ben yanlıştım. İlişkimiz bir felaket timsaliydi. Fakat durmak imkânsızdı. Ya kocam beni yok edecekti ya da ben onu.
Aklım başımdan gitti.
Hislerimi sanırım bu cümle ile aktarabilirim.

Sanki büyük bir fırtına ortasındaymışım da Adrian Volkov harici tutunacak dal yokmuş gibi hissettim okuma boyunca. Hani ilk kitap bitiminde yaşadığım şaşkınlık vardı ya, hah o hiçbir şey ikincisine bakınca...

Neler olacağı ya da neyi okuyacağımız hakkında az çok araştırıp eş dost arkadaş derken edindiğim bilgilerle başıma nelerin geleceğini biliyordum fakat şu var ki kalbim fazlasıyla kırıldı. İnanılmaz içim acıdı. Sevgiye muhtaç küçük Adrian ile hikayeye başlamak dumura uğrattı beni. Hayata karşı bu kadar sert olmasının sebebini okurken ilk bölümden içimden ağlamak geldi. Sonrasında zaten yetişkin bir adamdı ve Lia ile tanıştı. Ama anladığımı hissediyorum onu, bu kadar katı olmasının sebebibi, soğuk bakışlarını içindeki eksikliği kavrayabiliyorum. Ama aşkı, kelimelere dökmeden hissettirmek için gözünün içine bakıp aldatmaya çalıştığı aşk bir başka güzeldi.

Hikayenin bu kısmında Adrian ve Lia'nın geçmişlerini okuyor, ilişkilerinin başladığı günlere dönüyoruz. Lia ile nasıl ve ne zaman tanıştıklarına şahitlik ediyoruz. Birbirlerini nasıl buldu ilişkileri devam ederken neler yaşandı, esasen Lia kimdi ve Adrian onu neden bu kadar çok istedi ipuçlarını takip ederek kitap boyu her bir kırıklarıyla parçaları birleştirip öğreniyoruz.  sonla birlikte üçüncü kitapta Lia'ı daha iyi anlayacağız diye umut ediyorum. Tabi Adrian da kendini anlatır da karısına aşkını inanırlarsa ve birbirlerini dinlerlerse mutlu sona kavuşurlar.
Lia'nın geçmişten kalma şeytanları var ve uzun yıllar bununla uğraşır. Adrian da buna çoğu anda şahitlik eder. Kariyerinin bitişi, hamileliği, evliliği, korkuları, kabusları her biri zerresine yapışır ve Lia'ı çekiştirir durur. Üstelik ölüm bile onları ayıramaz, Adrian öyle söylemiştir. Daha fazla detay hakkında konuşmak istemiyorum çünkü çenem düşecek ve de her şeyi bir bir dökerek anlatabilirim, bundan sebeple sizlere kitabı almanızı öğütleyeceğim.

Karakterlerin aradaki o enerji, birbirini tutan kimya, hissettikleri tutku ve diğer tüm duyguları fazla fazla okura geçirmiş Rina. Adrian ve Lia bir araya gelince ortalıkta çatırdama cızırdama oluşuyor ve alev alıyorlar resmen.

Adrian Lia'ya söylemese de okura anlattıkları kısımda hissettiği kaybetme korkusunu aşkını kendi lisanıyla rahatca ifade ediyor da duvar gibi düz durmak yerine keşke karısına da anlatabilse. Keza Lia da, Adrian'ın başına bir şey gelecek diye ödü kopuyor ama salak salak işler yapmadan durmuyor. Hatta bir ara Yasak Elma, Ender'e bağladı falan *Ümmü kankam seni unutmam @alittledreamland *

Kitabı merak ettiyseniz yapacağınız işlemler çok basit. Herhangi bir online kitap satış listesine girmek ve seriyi temin etmek adına satın almak kargo beklemek kitaplarla kavuştuktan sonra bir soğuk kahve yaparak seriye başlamak. O yüzden beklemeden başlayın derim ben. +18 olduğu detayı de ekleyeyim ama ben her türlü okurum Nur sen karışma derseniz keyifli okumalar dilerim.

Serinin sıradaki kitabı için çok heyecanlıyım. Finali eminim görkemli bir veda olacak. (Sudecim bizi fazla bekletmeyeceğini söyledi çiçeğim, teşekkürler 💋 @sudeiilter ) Bu arada atlamayayım, kitapta emeği geçen herkesin eline koluna sağlık 💐

Eee ne diyorduk?
Tavsiye etmesi benden okuması sizden! 💋



0 comments:

Yorum Gönder