Temmuz'da Neler Yaptım?


Bir "Ayın Özeti" yazısından merhabalar.
Temmuz ayı için planlarım çok fazla olsa da ayran gönlüm gözüme kestirdiğimi anlık gelişen istek doğrultusunda eyleme geçmiş bulunmaktayım. Tamam yahu, karmaşık anlatıma son, az ve öz değerlendirme sonrası hemen final vereceğim söz.


OKUDUKLARIM:

Kendi performansıma bakacak olursam içini doldurduğum bir ay oldu diyebilirim rahatlıkla. Beş kitap okurken iki de final olmuş manhwa okuyarak kaymağını yedim. Bence iyi bir skor oldu bu. Okuduğum her hikayeden keyif aldım bir kere. Çok güldüm, aşka tanıklık ettim, takdir ettim, ağladım vs vs. Her biri eşsiz bir lezzet oldu benim için.

• Bir Kimya Meselesi 5/5
• Birbirimiz İçin Yaratılmadık 5/5 ⭐
• See You in My 19th Life 5/5
• The Moon That Rises in the Day 5/5 ⭐
• Tuvaldeki Yaralar 4/5
• Xoxo 3/5
• Satır Aralarında Buluşalım 4/5


Bu ay benden tam puan alan kitaplar hakkında da ufak fikirlerkmi buraya bırakacağım. Yorumlara anasayfadan ulaşabilirsiniz.

Bir Kimya Meselesi; Kesinlikle herkesin okumasını isteyeceğim bir kitap, içerikte göğsünüzü kabartacak şahane bir hikaye var.

Birbirimiz İçin Yaratılmadık; kendisi bu ayın favori kitabım olur. O kadar güldüm o kadar eğlendim o kadar keyif aldım ki inanılmaz eğlenceli geçti okuma süreci benim için. Ve kesinlikle şiddetle okumanızı önerdiğim bir kitap.

See You in My 19th Life; dizisi gelmişti biliyorsunuz ve diziyi izlerken eş zamanlı olarak seriyi tekrar okudum. Dizi, manhwasına göre birkaç oynamaya sahipti ve serideki sahnenin yerlerinde yeller eserken farklı bir yorumu vardı. Hâliyle hem hafıza tazeleme hem de sevdiğim sahneleri tekrar okumak keyifli oldu.

The Moon That Rises in the Day; benim yüzyıl bölümü bekleyeceğim bekledikten sonra da hüngür hüngür ağlayarak okuyacağım canım manhwam 🙈 Sanırım hep favorim olarak kalacak aklıma geldikçe içimi yakacak seri olarak kalacak. Pek bahsetmek istemiyorum yoksa detaya boğabilirim, o yüzden esas yorumu, hakkında sarf edeceğim sözcükleri yoruma saklayacağım.


İZLEDİKLERİM:

Az ve öz seyir keyfi sonrasında nokta atışlık güzel bölümler izledim bu ay. Hemen bende bıraktıkları izlenimlere dönüyorum.

Mucize; kitabı Pegasus Yayınları'nda çıkmıştı biliyorsunuz. Ben okuma fırsatı bulamadım ama filmini yenice izledim, tv de yayınlanırken. O kadar yüreğe dokunan bir hikaye ki izlemenizi isterim. Film hakkında uzun bir yorum gelecektir, çünkü söylemem gerekenler var.

See You in My 19th Life; dizisini izledim, finali gördük. Yukarıda dediğim gibi, seriden farklı işlenen olaylar vardı. Diziyi tek de izleyip çok sevebilirsiniz.

The Light in Your Eyes; bu diziye başlama nedenim farklı kurgusu hikayesi vs değil. Tamamen aşksal bir sebebim var. Nam Joo-hyuk 🖤 sevdiğim beyin oynadığı dizileri izlememiş olduğum bir bu vardı. Dedim izleyeyim. *İzlediğim bir tane su Tanrılı olan var, onu da yeniden izleyeceğim.* konusu da aslında keyifli, tabi benimkini izlemek ayrı keyif. İnanılmaz bir oyuncu. Dizinin konusuna geleyim, kızımız bir saat buluyor vebhu saat geçmişe geri dönüp olayları başa sarabiliyor. Tek eksi yanı, yaş olarak hızlı ilerleyip yapılandırması. Final vermiş bir dizi, tavsiye edeim.

My Happy Marrige; şahane bir animeye başladım dostlar, gelen her yeni bölüm için sıbırsızım. Doğaüstü gücü olmadığı için değersiz görülen hizmetçi olarak barındırılıyor baba evinde. Adından korku ile anılan komutana nişanlı olarak veriliyor ve ölümü bekleniyor kızın. Oysa ki nişanlısı olacak komutan da oy oy dağlar dağlar. Mutlaka izlemenizi öneririm.


ÖRDÜKLERİM:

Hamarat olduğumdan bahsetmiş miydim sizlere? Hiç sözünü etmedim mi, tamam dinleyin o vakit dndndnd Mevsimlik örücüyüm ben! İlkbahardan yaza çanta, sonbahardan kışa kazak yelek örüyorum. İşte onların meyvelerinden birileri. Pembe çantayı epeydir ördüm, kâğıt ipin canına okudum hatta bir yumak telef oldu bile... *üzücü* Lale çanta modelinde epeydir gözüm takılıyordu benim, dedim de deneyeyim yaparım ben, yaptım oldu. Polyester haki rengi ipim vardı onu da hırpaladım kabul. Neyse, yaptım oldu işte. Lale canta formunu baya sevdim ben burdan devam, file versiyonunu siyah iple yaptım. Kağıt ipim var, bir de onunla deneme fikrim var ama beklicem. Pamuk makrome alıp öyle öreceğim ama bir dahakine. Tarif verebilirim ya da sipariş etmek isteyen dm 🤪


DİNLEDİKLERİM:

Kdrama izleyip de ost dinlememek mi, mümkün değil. Her biri inanılmaz güzel, ben bir süre burdan devam.

0 comments:

Yorum Gönder