Bir Milyon Öpücük - Monica Murphy | Kitap Yorumu


Özgün Adı : A Million Kisses in Your Lifetime
Kitap Adı : Bir Milyon Öpücük
Yazar Adı : Monica Murphy
Seri Bilgisi : Lancaster Prep Series #2
Çevirmeni : Büşra Tekin
Sayfa Sayısı : 496
Yayınevi : Ren Kitap
Baskı Yılı : 2023
Kitaba Puanım : 5/5

Wren Beaumont birçok şeydi. Güzel. Akıllı. Tatlı. Masum. Lancaster Koleji`ndeki kızlar onu seviyor ve hepsi arkadaşı olmak istiyordu. Sadece ben, Wren`i olduğu gibi görebiliyordum. Hislerini, patlayacak raddeye gelene kadar içine bastırmış küçük bir bakire. Kendini hepimizden üstün görüyordu. Benden bile. Ona çekilmemem gerekiyordu. Benim tipim değildi. Ta ki bir ders için birlikte çalışmaya başlayıp aslında düşündüğümüzden daha fazla ortak noktamız olduğunu fark edene kadar. Çok kısa bir süre sonra kendimi ona takıntılı bir hâlde buldum. Bu kızın bana âşık olması için her şeyi yapacaktım. Her şeyi.

(Tanıtım Bülteninden)
Bir bütünü ele alacak olursam şayet, gönül rahatlığıyla şöyle derdim; Baştan sona kadar tüm hikaye beni içine çekerken, kitap beni kendine bağladı.

İyi kız & kötü erkek klişesini sevmeyen yoktur, ben de bu klişenin bir tutkunu olarak kitabın temasına bayıldım. Kötü olan eleman hakkını verir düzeydeydi ve kızımız cidden o iyi kız kalıbının ete kemiğe bürünmüş haliydi. Wren ve Crew çiftine bayıldım arkadaşlar, birbirlerini tamamlayan çiftleri her daim sevmişimdir. Monica Murphy ikisi arasındaki karakter gelişimi boyunca onları birbirlerinin mutlak en iyilerini olaram yazmasına bayıldım, zıt da dursalar birbirlerinin yansıması iki karakterdi.

Karakterler, hikaye, aradaki her şey çok güzeldi. Tamam kızımızın babasının yaptığı şeyler bir tık şok etkisi yaratmış olsa da *bekaret yüzüğü nedir lan hangi çağda yaşıyorsun dayı?* genel olarak keyifliydi. Okuyan herkesin en keyif alacağı detay kitap ismini oyunla bir olması. Tabi bunun ne olduğunu kitabı okuyarak öğreneceksiniz. 😏 Benim en sevdiğim sahnelerden biri oldu diyebilirim, tabi bana kimse chanel rujlar almayacak tuvalim olmayacak ama olsun hayali de güzeldi 🤭

Crew, radarına takılan bu kızın kendi hariç herkesle iletişimde olmasına bozulur. Ne vardır ki küçük kuş, tüm okul boyunda idol olarak görülür, onun gibi giyinen onun gibi nahif davranmaya çalışan kopyaları ile dolar. Sakinliği masumluğu güzelliği ile dikkat çeken Wren göz hapsinde olduğu elemana kayıtsız değildir fakat yaklaşması başına gelecekleri öngörür. Şöyle ki Crew epey okulda gözde ve eee hatırı sayılır servet sahibi olan bir ailenin oğlu, yani o pahali tabloları kuponlarla alacak biri falan da değil. Çok alakasız cümleler kuruyorum farkındayım ama spoiler vermemek için kendimi sansürlüyorum. 🤭

Cümleleri toparlarsam eğer, yakışıklı olduğunun farkında olup az da olsa kibir sahibi ama vicdanı da var şimdi seksi olduğundan da söz ettim mi? Aaa şeyi unuttum ama tutkulu bir aşık inanılmaz bir sevgili, mutluyken mutlu olmak için didiniyor falan..

İlişkilerinin gelişimini gerçekten çok beğendim, her şeyin birbiriyle bir bağlantısı vardı ve o kadar anlamlıydı ki, tüm hikayeyi bir bütün olarak hissettirdi. Kitapta işlenen aşkın iyi bir 'ilk  aşk' hikayesi olduğunu düşünüyorum. Karakterlerimizin aileleri tarafından da beni şaşırtan iyi yönde etkileyen kısımlar oldu. Okuduğum iyi çiftler arasında yerlerini aldılar Wren ve Crew. İçine dahil olduğum evrenden asla ayrılmak istemedim. 💋

Bu tarz konusu olan kitapları seviyor ve okuyorsanız, size tavsiye edebilirim.

0 comments:

Yorum Gönder