Maskeli Günlükler Okuma Etkinliği #4 Dilek Taygun - Gelinim | CAST&MÜZİK


Merhaba, nasılsınız? Benim keyfim gayet yerinde.
Yine bir etkinliğin son gününde oluşan bir kaç aksaklık hatta sakatlık sonrası huzurlarınızdayım. Ben yine kitap karakterleri ile haşır neşir olarak gelebildim buraya. Kitaptaki tüm karakterleri toplamadım tabi, okuyunca siz kendiniz tanışın :P Ben belli başlı karakterler ile gevezelik edeceğim.

Gelinim - Kitapyurdu tıklayarak kitabı satın alabilirsiniz ;)


***
Genelde her baba despot olur, ona buna laf eder ama bu amca işi baya yanlış anlamış, zor kullanarak tehdite -evlatlıktan reddetme durumu var- baş vurarak işini çözmeye çalışıyor. İnat mi desem başka şey mi bilmem ama bu amcanın Funda'yı sevdiğinden bile emin değilim...

Nurhayat; "Aaa iç ses yok, sustun mu sen? Kıyamam..."
İç ses; "Küsüm sana ben!"

***

Nihal teyze daha bir ılımlıydı ama onun da hissiyatını karmaşık buldum. Ama bu yüz canlandı zihnimdi, tıpkısının aynısı ;)


***

Sevmek çok yüce bir duygudur. Geçmişteki acılarını, gelecekteki mutluluklarına sarmayı umarak bir yola adım atmak da her babayiğidin harcı değil. Doğan farklı biri, nasıl anlatsam bilemiyorum ama kitapta en sevdiğim odur yani :))


***

Empati yapmam gerekirse, bir şeye zorlanmak çok itici bir duygu. İstemediğin halde, illa ki o şeyi yapman gerekiyor ken kim olsa güle oynaya hareket etmez ama dengesizlik derde varsa şayet sevilemezsin şekerim. Funda, ailesinin sert tavrına boyun eğen ama mücadele etmeyi de -kendince tabi- bırakmayan biri. Keşke doğru yerde doğru kişiye nefret kussaydın, Doğan'a değil!


***

Kitaptaki en neşeli karakterde Enes, onun için yüz ararken baya zaman harcadım ama altta ki vatandaşı görmekle "Evet! Bu Enes!" dedim. Bence çok uygun.


***

Behiye, bu kadına içim eziliyor yahu. Sessizce seven ve karşılığını alamayan bir kadın. Gurursuzluk ettiği kısmı görmezden gelirsem hala sevebilirim. Bu yüz benim için Behiye, bundan aşağısı kurtarmaz.


***

Ömer, Turkiye'nin sayılı zenginlerinden biri. Kibirli abidesi, kalas, derde öküzlük mevcut, yerine göre konuşmaz, kadına saygısı yok ya da numara yapmakta gıcıklıkta mastır yapmış.... Evet, ondan nefret ediyorum -_-
Aşağıdaki vatandaş resmi Ömer, yazarımızın cast'ından. Arayışa girişmedim. Olanı kullandım.

İç ses; "Şu adama karşı da empati mi yapsak?"
Nurhayat;" Eceline susadınız herhalde sen!"
İç ses;" Tamam sustum!"

***

~Müzik Listesi~

Majeste - Aşk Dediğin
Pera - Sensiz Ben
Pera - Sevdiğim Kadın
Gökhan Özen - Ne Fark Eder
Pera - Sensiz Olmaz
Gökhan Türkmen - Rüya
Berkay - Sen Varsın
...

Umarım bu  çalışmamı da geçersiniz, ben uğraşırken baya eğlendim, sizde sever ve eglenirsiniz ;))




0 comments:

Yorum Gönder