Aşka Güven - Özge Gül || Kitap Yorumu

 Yazar: Özge Gül Yayınevi : Parola Yayınları Sayfa: 448 Yıl: 2015 Kitaba Puanım: 5 


Tutkulu Aşk'taki Selin ve Murat'ın yarım kalan hikâyesi devam ediyor...

Hangi bilge dile getirmiş ya da hangi yüce âşık iddia etmişti bunu? 
Aşk; her zaman huzur getirir... 
Bir kez ilişti mi gözlerin, dokundu mu tenin sevdaya, yolculuğun sonu hayal ettiğin mutluluk mu olurdu? 
Selin için aşk her zaman huzur vermezdi ve bunu ilk aşkı tarafından aldatıldığında öğrendi. İnsanlar birini bulamazken, Selin yeni bir aşkın gücüyle karşılaştı. 
Bu gücün adı: Murat Yıldırım'dı.
Peki ya kalbi yumuşak ve aşkı hiç tatmayan Murat, Selin'i yersiz bir şekilde kaybettikten sonra nasıl bir yol izleyecekti? Sahip olmak istediklerinin bilinciyle nefes alan bu güçlü adam, galiba hayatı dalgaya alırken, acının ona dokunuşuyla da pembe bulutların üzerinde dolanmaktan vazgeçecekti.
Aşka tekrar inanmak isteyen bir kadın ve sevginin önemini anlayacak olan bir adam. Birbirlerinden başkasına ihtiyaçları yok.
Tek yapmaları gereken, aşka güvenmek...

***

“Bu senin için ilk dizlerim üzerine düşüşüm değil. Son da olmayacak. Karşındayken duygularımın bedenimi eğişi gururumu kızdırsa umurumda değil. Çünkü seni sevmek böyle bir şeymiş, anladım. Hırçınsın. Kırarsın. Ama sevilmeye değersin... Ben sevmeyi ne kadar öğrendim bilmiyorum ama seninle birlikte olarak 
yepyeni şeylere açmak istiyorum yüreğimi...”



Kitabı almam, okumaya başlamam biraz zaman aldı. Daha doğrusu bitmesin diye uğraşırken baya oyalandım ama ne oldu, tabi ki bitti. Hiç bitmese de olurdu, bitmemeliydi gerçi!
Kitap yazarın ikinci kitabı. İlk kitaba göre baktığım zaman gerek anlatım gerek kurgunun işlenişi gerek de konunun daha iştah açan bir ilerleme kat ettiğini görebiliyoruz. Anlatımı ve yazımı bitirdi fakat bu kitapta kendini kanıtlayarak daha da ilerleme kat ettiğini söylemem gerek. Daha usta bir anlatım ve yerine oturmuş kurgu ile karşımıza çıkmış yazar.
İlk kitaptan tanıdığımız Selin ile Murat'ın hikâyesini oluyoruz bu kitapta. İnişli çıkışlı ilişkilerinde sorunlar onları bırakmayıp peşlerinden geliyor ve çoğu zaman fikir ayrılığı yaşıyorlar. Selin, eski sevgilisi tarafından aldatılmış bir kadın. Güven problemi var. Yeni bir ilişki için özellikle de ciddi bir ilişki için tereddütleri var. Murat ise taburlarını yıkıyor teker teker, büyük bir azimle.
Selin'in kıskançlıkla ile sorunlar silsilesine bulamıyorlar ve bir suru iş ile uğraşmak zorunda kalıyorlar.
Yer yer güldüğüm, yer yer gözlerimin dolduğu bir kitap oldu. Fazla detaya girip kitabın heyecanını kaçırmak istemiyorum ama söylemeden olmaz!

Selin karakterini ben pek sevemedim. Yanı sürekli aşkını vurgulayan bir adamın -ki daha önce böylesi davranışlarının olmadığını söyleyerek ilk olduğunu vurgularken- sevgisine karşılık vermekte çekinceli davranması beni sinir etti. Murat ise beni kendine hayran bıraktı. Aşık oldum ben bu adama ve böylesi bir adam hayatımda olsun isterdim.
Yazar kitapta beni oldukça şaşırttı. Anlatımını zaten seviyor ve yazımını beğeniyordum ama bu kitap çok çok iyi olmuş. Ummadığı karakterler ile beni ters köşe etti. O yüzdendir ki kitabın okuma evresini uzun vadeye yaydım.
Elif karakterinden beklediğimi hareketleri gördüm, Yiğit'in geri gelmesini de bekliyordum. Beni şaşırtan şey -ya da kişi diyeyim- başka biri oldu ve ben bunu beklemiyordum.
İlk kitaptaki karakterleri tekrar okumak da çok keyifliydi. Evli, mutlu ve çocuklu görmek çok güzeldi. Anne baba olma heyecanlarına tanıklık etmek, o heyecanı yaşarken ki tepkileri okumak çok güzeldi. Sıradaki kitabı büyük bir merakla beklerken serinin devam kitabını çok merak ettiğimi vurgulamak isterim. Özetle ben kitabı çok sevdim, çok beğendim.
Şiddetle öneriyorum.
Şimdiden keyifli okumalar ;)

***

Bir de ben bu kitabı okurken dinlediğim şarkılar vardı. Sizlere de tavsiye ederim, dinleyin yani :D Bence hoş olur ^_^

1. Belkis Özener - Benim Gözüm Sende
Nilüfer - Bir Şey Var ki
3. Nilüfer - Bu Gece Beni Düşüneceksin
4. Pera - Sevdiğim Kadın
5. Pera- Adını Sen Koy
6. Mazhar Alanson - Yandım



0 comments:

Yorum Gönder