Mefisto’nun Öpücüğü - Trınıty Faegen || Kitap Yorumu


Yazar: Trintity Faegen 
Kitabın Orjinal Adı: The Mephisto Covenant
Yayınevi: Dex 
Sayfa: 312
Yıl: 2011
Kitaba Puanım: 3,5 -  4

Kimsenin gözleri Eryx'den daha karanlık olamaz.
Şeytanınkiler bile... Kimsenin gözleri Eryx'den daha karanlık olamaz.

Jax ve Sasha, Jordan'ı ilk gördüklerinde, onun sıradan biri olmadığını biliyorlardı. O, hem başkanın kızıydı hem de bir Anabo'ydu; yani Havva'nın kızlarından biri.

Jax ve Sasha'nın bilmedikleri, Eryx'in Jordan'ı kaçırıp, ruhunu kendisine vermesi için başkanı tehdit edeceğiydi. Eğer Eryx bunu başarırsa, sonuçları bir felakete neden olacaktı. Mefi sto kardeşler, Jordan'ın gizli kimliğinden haberdarlar. Onun aşkı, içlerinden birinin ruhunu huzura kavuşturacak. 

Zamana karşı umutsuz bir yarış başlıyor; Jordan gerçek kimliğini keşfetmeli ve Eryx'in kem gözleri artık kimseye daha fazla zarar vermemeli. Mefi sto ile başlayan sıra dışı mitolojik macera; tehlike, entrika ve aşkın nefes kesici hikâyesi Mefisto'nun Öpücüğü ile devam ediyor.




Melek temalarını seviyorum. Klasik melek-insan ilişkisinden çok daha farklı işlenen konuları daha çok seviyorum. Hele ki Lucifer ya da Cehennem’e değinip onların işlendiği özgün konuları daha çok seviyorum. Ama kurguyu kurup yazarken olayın çekiciliğini baltalayan anlatımları ya da olayları sevmiyorum.

Neden mi? Çünkü içine düşüp kapıldığım büyü bozuluyor.İşin özü şu ki yazar ilk kitaptaki beklentiyi yukarı çıkarıp, ikinci kitaptan aşağı itmesinin şaşkınlığı içerisindeyim. Anlatım evet aynı, yine sevilesi karakterler vardı - hayır bu sefer baş karakterleri sevemedim. Tam aksine en kötü olanı sevdim! Acep Tanrı’ya tövbe edip günümüze ışınlanabilir mi Eryx? Bence olabilir, neden olmasın! Fangirl’ü olabilirim şu an <3 kıymetlimisss - yine sürüklemeye meyilli olaylar vardı fakat bağlanmak için kullanılan halatlarda sorun vardı galiba. Çünkü bir kitapta bu kadar koptuğum olmadı. Tamam bazen olmuştur ama çok olmadı.

Her neyse...İlk kitabı en az beş kez okumuşumdur. Ki yıprandı kitapcağızım. Ama bu kitabı aldığımdan bu yana - nereden bakarsan iki buçuk yıl kadar - ilk okuyuşum. Hani serini devamı çıkar alıp okurum düşüncesi başta olsa da bir türlü odaklanıp okuyamadım.

Bir şey vardı gene kitapta ama çözemedim. Ya eksikti ya fazla. Ama bu şey karakterlere ısınamamamdan kaynaklanabilir. Key ne kadar sempatik olsa da Jordan’ı hiç sevmedim.Kitabın konusuna gelirsek... Jax ve Sasha ekiple beraber Eryx’in -Fanfic bir kitap mı yazsam bu adama bilemedim!- işine balta indirmeye devam etmekteler ve bu baskınlarda yeni bir Havva’nın kızlarından bulmayı planlamıyorlardı. Tabi Jordan başkanın kızıydı, aynı zamanda bir Anabo!

Eryx’ın -kıymetlimisss- planı ise hanım kızımız Jordan’ı kaçırmak ve ruhu karşılığında başkanı tehdit etmekti. Ve yaptı da. Öhömm kitabı anlatmak istemiyorum ama uuu, neyse...

Mefisto kardeşlere geçelim. Key’in Jordan’a olan aşkı bir parça hoşuma gitmiş olsa da yazarın ilk kitapta sır gibi davrandığı Eryx’ı ortaya çıkarması, kurnaz planlarını işlemesi beni kitaba bağlayan etkenlerden. Hele ki Jordan’ı defalarca kandırmışken.Hal böylerken kitap orta karardı işte. Ne bekliyordum bilmiyorum ama bunu beklemediğim açık. Seri devam edecek mi, Dex çıkaracak mı? Bilmem. Ama yazarın seriyi yazdığı açık. Kurcaladığım bir kaç yabancı bloggerlerin yazdıklarından anladığım kadarıyla beğenilmiş kitap.
Sevilesi, okunası bir kitap olmakla beraber yüksek beklentisiz okunması gereken kitap. Sıkılma payınız var. Ben tekrar okuyup neyi çözemediğime bakacağım.
Keyifli günler ^_^




0 comments:

Yorum Gönder