Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd | Kitap Yorumu


Yazar Adı: Natasha Boyd
Kitap Adı: Aşka Var Mısın?
Özgün Adı: Eversea
Seri Sıralaması: Butler Cove #1
Baskı Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 358
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Kitaba Puanım: 5/5
'Burada mı biterdi bu kitap?
Gerçekten, burda mı bitmeliydi!'
Kitabı ilk okuduğumda da şimdi de aynı tepkiyi varabiliyorsam bence kitabı (aslında karakteri!) çok sevmiş olmamdan dolayıdır.

Kurgu bilindik bir kurgu aslında, devamında nelerin olabileceğini az çok tahmin edebiliyorsunuz ama yazar bilindik olsa da öyle bir yazmış ki ne kadar okursanız okuyun aradan ne kadar zaman geçerce geçsin ilk okuyor gibi tepkiler verirken buluyorsunuz kendinizi. Dinamik bir hikaye, birbirinden zıt ama birbirine bağlanan karakterler, akıp giden anlatım ile on numara bir kitap benim için Aşka Var Mısın?. Tabi yıllar önce henüz iki kitap basılmış olsa da sevgili yazar seriye devam ettirmiş, görmüş olduğum kadarıyla çiftimizi evlendirip pembe panjurlu evine yollamış. Tabi ki detayları bilemiyoruz çünkü serinin davamı bizde gelmedi.


Her neyse...
Sade ve sakin bir yaşamı olan, hoş kasabalı kızımız Keri Ann'in hayatına birden bire bir yabancı girer. Hayatını alt üst edecek dengesizi sarsacak bu adamın kim olduğu hakkında herhangi bir fikri yoktur. Gizemli adamımız da kendinden pek bahsetmez bir şeyleri kendine saklamayı, söylememeyi tercih eder.
Gizemli adamımız kim mi? O, o, Jack. Jack Eversea! 😍
Bu adama dikkat a dostlar! Eğer sizde dövme, motor, serseri üçlemesine vurgunsanız, konum atıyorum, adrese gelin lütfen. 🤭🤭
Jack mecburi, uzatmalı sevgilisinin ihaneti ile sarsılıyor, pılını pırtını topluyor ve kimsenin onu bilmediği tanımadığı bir yer seçerek ortadan yok oluyor. Tesadüf eseri karşılaştığı kadına başta arkadaşca yaklaşsada zamanla aralarda bir şeyler alevleniyor.

Yayınevinin çıkardığı kitaplarda özgün kapak seçmesi benim en sevdiğim yönlerinden biri. İç tasarımı ve ayracı ise bayıldığım noktalardan birkaçı. Yabancı Yayınları'nı bundan dolayı seviyorum. Keşke serilere devam etse de bizler de daha çok sevebilsek!

Uzun lafın kısası Keri Ann ile Jack Eversea'in hikayelerine ortak olup neler yaşadıklarını görmek istiyorsanız kitabı satın alarak merakınızı dindirebilirsiniz. 🥰
Şimdiden keyifli okumalar dilerim. 😉

☆Ek Bilgi☆

Bizde iki kitabı çıkan seriye yazar devam ederek dört kitapla seriyi noktalamış. Hatta seride novel olarak yan kitaplar da yazmış. Yabancı Yayınları bizde seriye devam eder mi etmez mi bilmem ama bir okur olarak sevdiğim serinin devamının gelmesini isterdim.

☆Butler Cove Series☆

#1 Eversea / Aşka Var Mısın? (2013)
#2 Forever, Jack / Sonsuza Kadar (2013 )
#2.5 My Star, My Love (2014)
#3 All that Jazz (2016)
#3.5 According to Joey (2016)
#4 Beach Wedding (2017)
#5 One Night (2020)

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)




0 comments:

Yorum Gönder