Tutkulu Aşk - Özge Gül || Kitap Yorumu

  Yazar: Özge Gül
Yayınevi: Parola Yayınları
Sayfa: 592
Yıl: 2015
Kitaba Puanım: 5
 

Aşk kalplere yerleşecek ve bedenlerde tutkuya dönüşecekti...

Yıllarca aşkla yanıp tutuşan ama karşılık bulamayan bir erkek ne yapar? Serkan hayatına devam etmeyi tercih etti ve bir başkasıyla nişanlandı. Onun için diğer kadınlar artık yok sayılacaktı. Ama Melisa'nın varlığı bile aklını karıştırıp aşkının katlanmasına yetiyordu.

Kalbi kararını çoktan vermişken, kadına yaklaşmanın yollarını arayacaktı ama Melisa, hayatı kendi bildiğinden ibaret sanırken bu hayli zor olacaktı.

Gittikçe yükselen, tutkuyla sarılmış, acılarla bilenmiş bir aşkın içine düşmemek için çabalayan Melisa'yı ikna edebilecek miydi Serkan? Peki ederse arzuladığı mutluluğa sonsuza kadar kavuşabilecek miydi?

Aşk için savaşırken, birbirlerinden güç almaları gerektiğini bilseler yetecekti ama bunu becerebilecekler mi?

Peki ya tutku her zaman aşk mı getirir?

İşte tüm bu sorular cevap bulurken, bu iki gencin hikâyesine bir tutamdan fazla acı eklenecek…


Aşk; Kalplere yerleşecek ve bedenlerde tutkuya dönüşecekti...
Aslında bu cümle ana karakterlerin duygularının özetiydi bence. Serkan da, Melisa da hem körkütük aşıktı, hem de tutkularından kavruluyorlardı. Bir reklamcılık şirketinde çalışmaktalardır. Her ikisi de başarılı ve çalışkanlardır. Disiplinli, işinde başarılı, yakışıklı ve kendini bilen biri Serkan; çekinceleri ve korkularını kamufle etmekte usta, çalışkan, güzel ama güven konusunda sıkıntısı olan biri Melisa. İlk karşılaştıkları andan itibaren derin bir çekimde olan çiftimiz, Melisa’nın korkularından dolayı kavuşmakta altı yıl kadar gecikmiştirler. Tabi bu süre zarfında Serkan nişanlanmış ve evlilik yolunda emin adımlar atmaktadır.
Kitabın özetini ipuç vermeden ancak bu kadar aktarabilirdim. Şu kadar söylüyorum ki, okuduğum kitaplarda aşkı en hissettiren karakterlerden biri oldu Serkan. Çok kitap okudum. Beğendiğim kitaplarda hoşlanmadığım noktalar oldu fakat bu kıtapta o his yoktu. Çok sevdiğim çikolatamı yerkendi tat, kitap bitiminda damağımdaydı. Tutkulu Aşk beğendiğim kitaplar arasındaki yerini alırken kapağa değinmeden geçemeyeceğim.
Okuduğum süre boyunca kitabı kapatıp, benim için Serkan olan, kapaktaki adama baktım durdum. Beğendiğimi de dile getireyim.
Anlatımı akıcı, kurgusu içine çekip baş döndüren Tutkulu Aşk beklentilerimi karşıladı. Tamam, biraz fazladan uzatıldığını düşündüysem de kitabı çok beğendim. Eksisi olmayan, artısı bol olan bir kitaptı.
Özetle, çok beğendim!
Tereddütsüz tavsiye ediyor, şimdiden keyifli okumalar diliyorum. ;)




0 comments:

Yorum Gönder