Bana Öyle Bakma - Vefa Enver | Kitap Yorumu

Kitabın Adı: Bana Öyle Bakma
Yazar: Vefa Enver
Yayınevi: Doğan Novus
Baskı Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 368
Kitaba Puanım: 5/5

İntikam soğuk yenen bir yemektir. Tabii aşkla ısınana kadar…

“Gerçekten istemiyorsan şu an beni durdurmak için en uygun zaman” diyor, gözlerini gözlerime dikip dudaklarını dudaklarıma yaklaştırırken. Onu durdurmayı aklımın ucundan bile geçirmiyorum, çünkü ömrüm boyunca atmadığı kadar hızlı atan kalbim daha ne kadar hızlı atabilir merak ediyorum. Sırf meraktan yani…
Pınar gerçek bir işkolik. İşyerinde ayağını kaydırmak isteyenler var. Mesela Alptuğ. Zaten bütün iş onun başının altından çıktı. Pınar’ı çileden çıkarıp öfke nöbetine girmesine neden olan o. Ayrıca işten zorunlu izne çıkarılmasına da. Ama Pınar işini geri almaya kararlı. Alptuğ’a ve onun işbirliği yaptığı, rakip şirketin yakışıklı playboy patronu Kerem Karadağ’a gününü gösterecek. Plan bu yani.
Ama tek bir sorun var: İntikamdan önce aşkla tanışması gerekecek!
Vefa Enver’den her satırını kahkahalarla okuyacağınız, romantik mi romantik, tatlı mı tatlı bir kitap.
(Tanıtım Bülteninden)

Vefa Enver benim kalemini çok beğendiğim kitaplarına karşı ayrı bir zaafımın olduğu bir yazar. Her kitapta vermiş olduğu mesajları öyle naif ve güzel şekilde aktarıyor ki hayran kalmamak imkansız. Elimde, arşivlediğim kitaplarının eksikleri var, özellikle ilk basılan kitapları bulması çok zor. Ki onları Wattpad'da yeniden paylaşıp okuduğumuzu da dipçe düşmem gerekirse, çok sevip bulması baya güç. Çünkü baskı yok. Alttan mesaj vererek bir yorum yapayım dedim ✋✋
Bana Öyle Bakma, yazarın yazmış olduğu diğer kitaplardan farklı bir kurguya sahip. Yine ayakları yere sağlam bir kadın var. Ne istediğini bilen ve kariyer sahibi bir kadın. Kendine güveni tam, ne yapacağını bilen erkek karakter var yine.
Pınar tam bir işkolik, hayatında varı yoğu kariyeri. Çılgın bir teyze ve aklına estiği gibi davranan çok bilmiş yakın arkadaş hayatında ve ona rağmen doğru kararlar almasını beceriyor. Yani konumuz aşk olmadığı zamanlarda diyelim. Gerçi sonunda yine kendi doğru kararını vererek doğrusuna kavuşuyor.
Kerem ise bilinen bir karakter aslında. Aileden gelen bir zenginlik var ve sorumlulukları da buna doğru orantılı olarak artmakta. Göz önünde olup başarılı olmak zorunda olan bir adam. Bir de ailenin müdahalesi halı hazırda mevcut. İş böyleyken kendi doğrusunu bulması da biraz zamana yayılmış.
Pınar, kendini güç bir durumda bulduğu zaman, zorunlu olarak psikolojik destek almak zorunda. Esasında kendi fikrini çalan düzenbaz birisi var ve o, bunun gayet farkında ve işin peşinde. Ona inananlar ise teyzesi, bazen de şüpheli yaklaşan arkadaşı. Bizimki olayın peşinde işini geri almak için maceraya atılırken kendini amansız bir durumun tam ortasında bulur. Aşkın. Aşk öyle beklenmedik anda, öyle beklenmedik bir adam tarafından geliyor ki, prensipleri, kariyeri, gerçekleri ve doğruları bir düğüm halini akıp karışıyor. Biraz da devreye yalanlar giriyor. Düğümler elbette ki çözülüyor ve tadına doyum olmayan romantik komedi bir kitap ortaya çıkıyor.
Okurken keyif aldığım, canımın sıkıldığı her an elime alıp yeniden okuyacağım bir kitap.
Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Hala Vefa Enver kitabı okumadıysanız, Bana Öyle Bakma ile mükemmel bir başlangıç yapabilirsiniz.
Darısı diğer baskısı bitmiş ve yeni çıkacak olan kitapların baskılarına. Bir an önce yenileri gelir de doyasıya okuruz ✋

0 comments:

Yorum Gönder