Kayıp Çocuklar, Eğiva'nın Çocukları #1 - Özge Özdemir | Kitap Yorumu


 Yazar Adı: Özge Özdemir 
Kitap Adı: Kayıp Çocuklar 
Özgün Adı:  *
Seri Sıralaması: Eğiva'nın Çocukları #1
Yayınevi: Herdem Kitap
Yayın Yılı: 2019
Sayfa Sayısı: 390
Kitaba Puanım: 5/5
Bir Türk yazar, isterse çok da güzel fantastik kitap yazar. Bunlardan bir örneği de Özge Özdemir. Kaleminden keyif aldığım okurken beni sürükleyen fantastik kurgu yazarlarından biri. Eğiva'nın Çocukları serisi ile hayatımıza dahil olurken  bu sürükleyici serüvene ortak ediyor bizi. Serinin ilk kitabı ise Kayıp Çocuklar.

Özel Sırça Çocuk Yurdu sınırları içerisinde yaşanan olağan dışı olaylarla hikaye başlıyor.

Kırk sekiz çocuğun koruyucusu olan Işık, şimdiye kadar ki en güçlü Eğiva büyüsünü yapıyor ama ne varki onların tamamını korumaya yetmiyor. Dört çocuğunun kaybı sonrasında işin içinden tek başına çıkamayacağını anlayarak yardım alıyor. Bu kişiler ise büyü dışı insanlar... Karşı karşıya kaldıkları güçlerle birlikte üstesinden gelmek ve de kaydolan çocukları bulmak asıl amaç. Kaybolan dört çocuğu ararken tedbiri elden bırakmayacak, geriye kalanları da kötü güçlerden zorundalar. Bu arada, çocukları da özel kılan bir sebep var. Onlara bahsedilmiş olan yetenekleri, zaten bundan sebep kötü ruhların hedefindeler, ihtiyaç duydukları tek şey ise çocukların enerjisi...


İhtiyaç duyulan güç, kayıp olan çocuklar, iyilik ve kötülüğün çetin savaşı, cadılar ve büyüler derken büyülü bir dünyaya adım atmış oluyorsunuz. Kayıp Çocuklar kitabı sizi merak içinde bırakıyor. Sürükleyici bir hikaye, akıcı bir anlatım ve doyum olmayan bir kurgu. Çok bir detay vererek tadını kaçırmak istemiyorum. Onun yerine size; Aksiyonun bitmediği, sırlarla dolu bu serüvene siz de ortak olun diyorum.
Eğer fantasik kitap seviyorsanız, tavsiyemdir.
Bir koruyucu...
Kayıp Çocuklar...
Ve uyanan kötü ruhlar...

Kırk sekiz çocuğun koruyuculuğunu üstlenen Işık Kanlıca, gelmiş geçmiş en güçlü Eğiva büyüsünü yapmış ancak onları korumayı başaramamıştı. Kaybolan dört çocuğunun ardından, yardım aldığı büyü dışı insanlarla birlikte muazzam büyüklükte bir güçle karşı karşıya geldi. Kötü ruhların ihtiyaç duyduğu enerji, özel çocukların yeteneklerinde gizliydi. Şimdi kaybolan çocuklarını ararken, diğerlerini de doğan karanlıktan korumak zorundaydı.

İyilik ve kötülük daha önce hiç bu denli iç içe olmamıştı. Nefret, öfke, aşk ve sevgi iliklerinize kadar işleyecek. Eğiva'nın dünyasına hoş geldiniz.
' Sevgi gerçek bir büyüdür.'

(Tanıtım Bülteninden)

0 comments:

Yorum Gönder