Teresa Medeiros - Unutulmaz Öpücük | Kitap Yorumu


Yazar Adı: Teresa Mederios
Kitap Adı: Unutulmaz Öpücük 
Özgün Adı:  A Kiss To Remember
Seri Sıralaması: Fairleigh Sisters Series #1
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Yayın Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 371
Kitaba Puanım: 5/5
Tek solukta rahatça okunan bit kitap Unutulmaz Öpücük. Mizahı tadında, romantikliği kararında kitapta ön planda hep bir duygusallık vardı, o da karakterlerin hikayelerinde saklıydı. Hikayenin sonlarına doğru yüzümde gülümseme bırakan, eritip duran duygusallığın ve romantizmin zirveye tırmandığı sahneler vardı. Temposu yukarı doğru ivme kazanan yavaştan artan bir havadaydı ve kitap gerçekten güzeldi, oldukça beğendim.

Baş  karakterlerimiz özellikle etkiledi beni. Çoğu sefer onların yerinde olsaydım ne hissederim, ben nasıl hareket ederdim diye düşünürken buldum kendimi. Sayfaları çevirdikçe hak verdiğim çok yer oldu. Ben de işte böyle yapardım işte diyip durdum.

Laura Fairleigh, anne ve babasının kaybı sonrasında hayatının geri kalan dönemini Elanor Harlow'un koruması altında geçirir. Ona ve kardeşlerine bir yuva haline gelen Arden Malikanesini elinde tutabilmesi için evlenmesi gerekir. Ne yapacağını düşünürken sevgili Elenor'un ölümüyle her şey karmaşık bir hale dönecektir. Kadının oğluna bir mektup yazar ve annesinin öldüğünden bahseder. Elbette ki onu kınamaktan ve paylamaktan da geri durmaz. Düşünmediği şey hemen olacaktır ve Devonbrooke Dükü Sterling Harlow'un malikane ile ilgilenmesiyle işler değişir.



Sevgi dolu bir çocukken büyüdükçe o güzel yüreği nasıl olur da taşa dönüşür? 

Sterling Harlow, çocukluğunda unvanı olmayan sıradan bir ailenin tek oğludur. Babasının kumar borcu karşılığı varisi olmayan amcasına yapılan anlaşmayla verilmesi, Sterling'in hayatını değiştirir. Yedi yaşındayken, para için gözlerini kırpmadan başkasına veren anne ve babasını görmeyi reddeder. Hatta düzenli bir şekilde annesi tarafından ona yazılıp ulaştırılan mektupların hiçbirini okumaz bile. -ki ben de onun yerinde olsaydım aynısını yapardım, beni istemeyen baba ve verilmemi umursamayan ya da tek laf etmeyen anneyi sonradan neden görüp bana ulaşmalarına izin vereyim.-

Zengin bir asilzade oluşuyla tabi ki sahip olduğu avantajların tüm nimetlerinden faydalanır. Sevgisizliğini bastırma şeklidir bu ve kendince başarılı olduğunu da düşünür. Takındığı maskelerle idare eder; alaycılık, taş kalplilik bunlardan biridir. Bir de ona divane olan kadınların kalplerini çalan bir zamparadır.

Merhametsiz amcasının elinde büyüyen Sterling, geçen uzun yıllarda ailesine karşı duyduğu öfkeyle katılaşır. Amcasının ölümü, yaşadıklarının bütünü onu Devonbrooke Şeytan'na dönüştürür. Orduda geçen yılardan sonra evine döndüğünde aldığı mektupla sinirleri zıplıyor. Annesinin yardımcısı Bayan Fairleigh tarafından yazılan mektupta onu payladığını saklamadan annesinin öldüğünün haberini veriyor. Sterling de bu haber karşısında hisleri birbirine giriyor ve mektubu yazan kadına olan kızgınlığına sığınarak Bayan Fairleigh'te haddini bildirmek için yola koyulur. 

Çocukluğunun geçtiği Arden Malikanesi'ne gitmeye koyulan Sterling elbette yolda kaza yapacağını, dahası hafızasını kaybedebileceğini bilmiyordur. Malikaneyi elinde tutması için evlenmesi gereken Laura ise hayatında bir ilki yaşar. Birini ilk defa kendisi için istiyordur. O da kim midir? Okuyup da kendiniz görün. 

Laura ve Sterling, olması gerekenin dışında bir karşılaşma yaşamalarına rağmen olması gerektiği gibi bir aşk yaşarlar mı sorusu kitapta.

 Yazarı daha önce duymayan ve kitabı okumayan var diye çok fazla detaya girip tat kaçırmak istemem. Buraya kadar okuduğunuz yorumumda eğer ki merak ettiyseniz kitabı satın almalısınız. Zaten türü seven okurların da yazarı kaçıracağını sanmıyorum.

Masum bir öpücük şeytanı meleğe çevirebilir mi?

Laura Fairleigh, kardeşlerinin bir evi olabilmesi için yirmi bir yaşına basmadan önce koca bulmalıdır. Ormanda baygın yatan, melek yüzlü, muhteşem vücutlu ve hafızasını kaybetmiş bir yabancı bulunca onu sahiplenmeye karar verir. Ancak cennetten düşmüş gibi görünen bu meleğin tam bir şeytan olduğundan habersizdir.

“Devonbrooke Şeytanı” olarak tanınan çapkın Sterling Harlow onun, uzun zamandır kayıp nişanlısı olduğunu iddia eden genç kızın büyülü öpücüğüyle uyanır. Kız onun bir beyefendi olduğu konusunda güvence verirken Sterling hafızasıyla birlikte aklını da kaybettiğinden şüphelenmeye başlar, zira bu kadar çekici bir genç kızın ufak öpücükleriyle yetinecek biri olmadığından emindir!
Genç adam düğün gecelerinden önce gerçeği açığa çıkarmaya uğraşırken, unutulmaz bir öpücük ikisinin de aklından çıkmayacak
bir tutkuyu ateşleyecektir...

“Medeiros, karşı konulması imkânsız bir başka romantik masal kaleme almış.”
—Booklist

“Komik ve yer yer dokunaklı… Teresa Medeiros’un okuma deneyimini katıksız bir zevke dönüştüren akıcı ve süslü tarzına hayranım.”
—All About Romance

0 comments:

Yorum Gönder