Geveze Kalemler #28 Tadımlık Aşk - İlknur Birdal | Altı Çizilmesi Gereken Satırlar

 Herkese merhaba ✋
Turumuzun bitiminde kitaptan sevdiğim alıntıları altı çizilesi diyerek sizler için derleyip geldim. Keyifli bir turun daha sonuna gelirken, bizler birlikte başından sonuna kadar takip ettiğiniz için teşekkür ederim ❤

Dinçer pastanın üstündeki mumları üfledikten sonra çatalın minik bir dilim aldı ve bana uzattı. Ben de aynısını kocama yaptım ve birlikte masaya oturduk.
“Ne diledin?” diye sordum merakla.
“Hep yanımda olmanı... Bir ömür boyu...” Keyifle göz kırptı, tebessümüne eşlik ederken düğünümüzde verdiğim söz aklıma geldi ve ben de içten içe kocama eşlik ettim.
...
“Sana sarılırsam düşmem, bir yanı hep gülmeye hazır dudaklarına bakarsam hiç üzülmem, gözlerine sevdayla dalarsam kırılmam sandım. Düştüm, üzüldüm, kırıldım, Dinçer. Beni paramparça etmekle kalmadın, her parçamı ayrı kuytulara attın. Bana sırtını dönen ilk sendin...”
...
Yarım yamalak yaşıyorum seni. Hani ne tam varsın ne yoksun. Sabahı sensiz, geceyi bedeninle karşılıyorum. Sen söyle; benim için var mısın, yok musun?
Seveceksen gel, Dinçer. O, duygularını gizleyemeyen, benimle her şeyi paylaşan adam olacaksan gel. Benim kravat manyağım olacaksan gel. Ben anne olmaya hazırım, gerçekten baba olmaya hazırsan gel. Yoksa... Yoksa gelme, Dinçer. Daha fazla arafta bırakma beni.
...
“Geldin,” diye fısıldadım ben de. Bu gerçeği unutmak istemiyordum. “Bizim için geldin.”
“Geldim. Bir daha asla gitmeyeceğim, sevgilim. Senin gitmene de izin vermeyeceğim.”
..
“... Sen benim her şeyimsin, Burçak. Nefesim, huzurum, evim, mutluluğum, acım ve hüznüm...”
...
“Hiç de adil davranmıyorsun, kravat manyağı!”
“Karımın beyninden geçenleri öğrenmek istiyorum.”
“Sen hep çok meraklıydın zaten! Başkalarının beyninden geçenleri öğrenmezsen rahat edemezsin.”
“Sadece sen, baş belası, sadece sen! Beyninden de, kalbinden de geçen her şeyi ama her şeyi öğrenmek istiyorum.”




0 comments:

Yorum Gönder