Adı Her Neyse - Özlem Binel - Kitap Yorumu


Kitap Adı : Adı Her Neyse
Yazar Adı : Özlem Binel
Seri Bilgisi : Sır Bende #3
Sayfa Sayısı : 264
Yayınevi : İnkılap Kitapevi
Baskı Yılı : 2023
Kitaba Puanım : 4/5
“Aşk; zalim bir hükümdar, sahip olduğuna huzur vermeyen.  Cariye arıyor kendine, hizmette kusur etmeyecek. Kendimi kaybettim ben bu aşkta. Kendimi yittim bir bilinmezde… Sevda kokuyor zannettiğim zakkum, cehennem ağacıydı, aldırmadım. Tutuştukça elim, kolum, bacağım, acımadı, dedim. Sonu yazılmamış bu hikâyenin.  Hüzün her yerinde…  Adı aşk, adı sevda, adı her neyse.”

Özlem Binel, yoğun ilgi ile karşılanan serinin ilk iki kitabı Ay Işığım ve Sırbende’den sonra, devam kitabı olan Adı Her Neyse ile yeniden okurlarıyla buluşuyor.

Gerçek aşka uhrevi bir anlam kazandıran Binel, yüz yıl sonra farklı mekân ve zamanda yeniden küllenen büyülü bir aşkın kahramanlarının hayatlarını derinlikle inceliyor. Bu hikâye, okurları giz motifleriyle yüklü bir aşk serüveninin yamacına sürüklüyor.

(Tanıtım Bülteninden)
Her kitapta daha kendine bağlayan bir serinin sonuna gelmekten ayrı bir keyif duyuyorum. Özlem Binel için diyebileceğim şey her kitapta kendinin üzerine katarak ilerlemesi akıcı bir anlatımla okuru kendine bağlaması olurdu.

Sır Bende ile başlayıp Ay Işığı ile devam ederken seriye Adı Her Neyse ile veda ediyoruz. Zaman bu, su olur da akmaz mı? Bir asır ilerisi, bu sefer karşımıza Leman'ın torunu çıkıyor. Sevde, onun hikayesine dahil oluyoruz bu sefer de. Egitimli bir kadın Sevde, kalan miras ile kendine kurduğu hayatından da memnun, Londra'da yaşıyor. Gençlik zamanlarından kalma kalp kırıklıkları var, bunu da en iyi gezerek kamufle etmiş. Öyle bastırmış yaşadığı hayranları. Bir konferans için yolu Bursa'ya düşüyor karakterimizin. Hazır gelmişken atalarını yad edesi geliyor, neneden kalma konağı bir ziyaret edeyim diyor. Bu arada mülk sahibi de Sevde, gelmişken onu da aradan çıkarma fikri var zihninde.
  

Hayatında kendi dertleri ve çıkmazlarıyla bulanmışken karşısına biri çıkıyor. Volkan. Kaçıp sakındığı duyguları yerinden oynatan bir adam, bir yandan da iyi geliyor yüreğine umut vaat ediyor. Sonrasında onun fark edemeyip kaçırdığı noktaları belirgin kılan Nihan var.

Yine çözümü bekleyen açığa çıkması gereken sırlar var. Yüreğinize uzanıp dokunacak bir hikâye, aşk. Okumanızı önereceğim bir seri, kitap. İlle de bakın derim ben.


0 comments:

Yorum Gönder