Ocak'ta Neler Yaptım?


Yeni seneye girmemiz ile bitmesi hızlı olmadı mı yahu? Tamam tamam başı gerçekten hızlı geçti, sonlara doğru biraz yavaşladı kabul. 

Dostlarım, bir #ayınözeti bilançosuyla daha karşınızdayım. Bu ay benim için epey karışık, karmaşık, yoğun ve koşturmalı geçti. Bu hengame ne derseniz, üç numara olanımız nişanlandı, ondandı yoğunluk. Her ne kadar yoğun olsam da okuma konusunda verim aldım, yok mu alkış vir tebrik hak ettim çünkü. 🤭 İki arada bir derede sıkıştırıp epey kitap okudum ya ben. 😱

Okuma konusunda beni tatmin olsam da, izleme konusunda durağan bir aydı. Tabi bu arada dinlediğim şarkılar da boldu.


OKUDUKLARIM; 

Öncelikle senelerdir serinin sonunu okumayı beklediğim webtoonu söyleyeceğim. Hikayesi olsun karakterleri konusu çok sevdiğim The First Night With The Duke serisi final vermişti fakst çeviren ekip son birkaç bölümü siteye eklemedi. Bundan sebep sonunu okumadım. Daha sonrasında gelen taleplerle *ben epey darlamış da olabilirim* finali siteye eklediler. Her neyse. Yine okumaktan büyük bir keyif  aldığım bir başka bebek serim a Marriage of Convenience de finali gördü. Fakat yazar yan karakterlerin hikayesisini boynu bükük bırakmadan devam etti. Elbette onu da okudum keyifle. Güncel ilerleyen yeni başlayan bir seri daha keşfedip ona da sardım ve iyi ettim bence. Devil's Wish fantastik kurgu ve esas karakter bir şeytan, gel de vurulma. Okuduğum bu üç webtoon serilerilerini sizlede siddetle öneririm.

(Devil's Wish harici *bu da bitince tabi* iki serinin uzun yorumunu paylaşacağım.)

Kitaplar;

• Pembe Şehrin Sırları 5/5
• Yaban Çiçeği Veda 5/5
• Ne Yaparsan Yap Aşk İle Yap 3/5
• Bronz II 5/5
• Onsra Nar 4/5
• Tatlı Düşmanım 5/5 ⭐
• Onsra Hun 4/5

Ayın favorisi ise en çok sevdiğim Tatlı Düşmanım kitabı oldu. Düşmandan aşka evrilen hikâyemizdeki karakterler çocukluktan beri birbirini tanıyorlar. Okumanızı öneririm.

Yorumunu Okumak İçin 👇🏻



YAZIYORUM;

Uzun zamana yayılan bir düzenleme beni bitirme noktasına itti. Ama inat ettim ben, kitap bitecek ben değil! Hâlâ Elveda Deme Bana bölüm düzenlemesine devam ediyorum. Esasen yazdığım bir 2 bin kelime var fakat yarısı anca eder, benim düzenleme işini hızlandırıp bölümü bitirmem gerek. 🙈


DİNLEDİKLERİM;

Gece yazacaklarımı hayal ederken şarkıların eşliğini ayrı seviyorum. Bir mevi de zihnimdeki kargaşayı durduruyor, bundandır belki hoşuma gitmesi. Bu ay da bana eşlik eden ruh dinlendiren şarkılar bunlardi.

☆☆☆

Ayı böylece bitirip kapattık. Yeni kitaplar yeni seriler yeni şarkılar yeni seyredilecek dizi flimler ve serüvenler...
Sevgilerle.

0 comments:

Yorum Gönder