Geveze Kalemler #4 Linda Howard - Zamansız Fırtına || Kitap Yorumu

Yazar: Linda Howard
Kitap Adı: Zamansız Fırtına
Özgün Adı: Prey
Yayınevi: Martı Yayınları
Çeviren: Duygu Özen
Sayfa Sayısı: 413
Baskı Yılı: 2016
Kitaba Puanım: 4.5 - 5
Otuzlu yaşlarında, kötü bir evliliği geride bırakmış bir kadın ile ordudaki görevinden ayrılmış, içine kapanık, sert ve çekici bir adamın yolları aynı kasabada av rehberliği yapan iki rakip olarak kesişir. Her şey Angie'nin, müşterilerini götürdüğü av sırasında görmemesi gereken bir cinayete tanık olmasıyla başlar. Genç kadın artık dolu bir silahın yanlış tarafındadır, onu bu beladan kurtaracak tek kişi ise rakibi Dare'dir. Kör edici fırtına patlak verdiğinde olaylar tahmin edilemez bir hızla gelişir. Tehlikenin doruklarına ulaşan bu kaçma kovalamaca, iki rakibi beklenmedik bir sona doğru sürükleyecektir. Gölge Kadın, Gözyaşlarını Sildiğim Gün ve Aşk Tuzağı'yla okurları kendine bağlayan Linda Howard, ateşli duygularıyla savaşmak zorunda kalan karakterleriyle tutkulu bir maceraya daha imza atıyor.

"Dikkat çekici bir hikâye... Romantik gerilim söz konusu olduğunda Linda Howard'ın romanlarından daha iyisini bulmak zor."
-Romance Reader-

"Baştan çıkartıcı bir hayatta kalma hikâyesi. Dur durak bilmeyen bir roman."
-Book Reporter-

"Romantik gerilime vurulan sağlam bir mühür. Kalp atışlarınızı hızlandıracak, güçlü bir mizaha sahip, ateşli bir roman."
-RT Book Reviews-

"Zamansız Fırtına, macerayı ve keskin virajları seven okurlar için tadına doyulmaz bir roman."
-Fresh Fiction-
(Tanıtım Bülteninden)

Kitabı Satın Almak İçin; Zamansız Fırtına - Linda Howard | D&R



Linda Howard favori yazarlarımdan biridir benim. Çıkmış olan kitapların, bulabildiğim kadarını almış tek tek okumuş, hatta defalarca da okuyacak kadar çok sevmişimdir. Kadının kendine has üslubu, kaleminin profesyonel oluşu ortada bir kere. Kurgularındaki heyecanlı tempo hiç eksik değildir mesela, bıkmadan sıkılmadan okuyup bitiriyorsunuz kitapları.
Zamansız Fırtına da sıkılmadan, heyecanla okuyup bitireceğiniz Linda Howard kitaplarından biri.

Konusuna gelecek olursam; Angie ve Dare amansız bir rekabet içerisine düşen, birbirlerinden etkilenen iki insan. Kasabalarında av rehberliği yaparak geçimlerini sağlıyorlar ve Dare müşterilerin gözdesi olmuş bir durumda. Angie kendine yapılacak listesi hazırlayıp kasabadan ayrılma kararı aldığı zaman bir takım şeyler yaşıyor.
Eski müşterisi yeni konuğu ile  yine bizim hatundan rehberlik istiyor ve adamımız meğerse tekin pabuç değil. Sonra dağa siyah ayı avlamaya gidiyorlar. Kitaptaki kilit nokta tam olarak burası idi. Ve ben sözlere ne olduğunu asla söylemeyeceğim. Zaten merak etmişseniz kitabı almak için harekete geçmiş olmanız gerekir :)
Dare, teslik olacağını sanmasa da bizim hatunun peşinden gider ve neler neler olur, neler :)
Kitabı ben size anlatmayayım, siz alıp okursunuz, sonra gelirsiniz dedikodusunu yaparız ;)
Konusu ilginçti. Kitabın kapağı zaten ilk gördüğünüz zamab sizi kendine çekiyor. Merakınızı cezbeden tanıtım yazısı da cabası... İç tasarım da beni benden almış ve tam puanı kapmış durumda. Fakat editöryal olarak birden fazla hata gözüme çarptı. Tamam sürükleyici, tamam nefes kesici bir kitap fakat, o ufak tefek hatalar, göze çarpmıyor değil. Hele ki benim gibi takıntılı bir okur ise, illa ki okuyanın gözüne çarpar.
Nazar boncuğu niteliğindeki ufak hatalara rağmen kitap nefes kesici idi. Çok sevdiğim yerleri dönüp yeni baştan bir kez daha okudum. Ben kitaba bayıldım. Zaten yazar benim favori yazarım. Ne yazsa okur kadına olan hayranlığımı sürdürürüm.
Özetle, Zamansız Fırtına bahara girerken içinizi ısıtacak; yağmurlara, soğuk havaya ufakta olsa özlem duygunuzu harlayacak, kalbinizin ritmini şaşırtacak.
Kitabı öneriyorum.
Okuyun, hatta yazarın diğer çıkmış, bulabileceğiniz her kitabı okuyun.
Hatuna hayranım, söylemiş miydim?


0 comments:

Yorum Gönder