Yalanın Yangını - Rina Kent | Kitap Yorumu


Özgün Adı : Consumed by Deception
Kitap Adı : Yalanın Yangını
Yazar Adı : Rina Kent
Seri Bilgisi : Deception Trilogy #3
Çevirmeni : Deniz Metin
Sayfa Sayısı : 336
Yayınevi : Ren Kitap
Baskı Yılı : 2023
Kitaba Puanım : 5/5
Gerçek daima göründüğü gibi değildir. Lia bunun farkında olmasa da yakında olacaktı. Çok yakında. Bu hayatı ben seçmiştim. Bu yolu. Bu çarpık anlaşmayı. Lia için şeytanla anlaşma yapmış, kader ve ölümle oynamıştım. Artık geri dönüşü yoktu. Onu çalmıştım ve hiçbir hırsızın yapmayacağı gibi ben de onu geri vermeyecektim. Lia bağımlılığımdı. Takıntım. Aşkım. O benimdi.

(Tanıtım Bülteninden)
Rina'nın kalemiyle tanışmak yaptığım en doğru seçimlerden biriydi. Okuması son derece keyifli bir kitaptı. Kurgu hikaye karakterler olarak okuyanı tatmin etti, vaat edilen her şey serinin içinde vardı. Aksiyon, ihtiras, entrika, aşk her şeyin fazlası vardı.
Yalanın Yangını kitabıyla birlikte serinin başından itibaren oluşan soruların karşılığı buluyoruz, kafa karışıklığı çözüme kavuşuyor. Geriye dönüp baktığınızda her şeyin yerine oturduğunu görüyorsunuz. Tam anlamıyla görkemli bir bitişi karşılıyoruz son kitapla birlikte... 🤤

İkinci kitaptan hatırlıyoruz ki yanlış iletişimden kaynaklanan bir takım yönlenmeler ve beraberde söylediği yalan sakladığı bilgi derken kendini çıkılması zor bir yola sokmuştu hani, işte Lia ​​artık her şeyin farkında. Hatırlaması gerekenleri hatırlarken öğrenmesi gerekenleri de öğreniyor. En azından daha dinleyen daha gören bir konuma alıyor kendini.

Lia daha kendinde daha güçlü, peşine takılan şeytanları yeniyor üstelik. Bir yandan Adrian'a karşı olan hisleriyle yüzleşiyor. Nerede hata yaptığını kendine itiraf ediyor, Adrian'ı kendinden nasıl uzaklaştırdığını ve güvensizliklerinin aklını ele geçirmesine izin vermesindeki pişmanlığı okuyoruz satırlarda. Ve silkeleniyor, ilişkileri için gerçekten savaşmaya, ihtiyacı olan yardımı almaya karar veriyor.

Adrian, bu adamın Lia harici herkesin korkulu rüyası olurken, bir tek ona çelikten kalkan olup pamuklara sarma isteği beni böyle yumuşacık ediyor. Seviyor adam arkadaşlar, hem de bencilce olduğunu düşünüp onu kendinden bile sakınarak ama şey 👉🏻👈🏻 öhhö neyse, seviyor arkadaşlar. 😏 Yine sert ve şey öhhö acımasız hâlini gördük ama yani şimdi öylesi okuması da keyifliydi, hadi itiraf edin! *itiraf bekliyorum arkadaşlar yoksa keserim sizi.🔪*

Adrian'in sert hâlinin tek sebebi ise tamamen Lia, onu her fırsatta uzaklaştırması ve kendini tam anlamıyla bırakamadığı için duygularını ifade etmekte zorlanıyor. Ki yine ikinci kitapta şahitlik etmiştik nasıl bir çocukluk yaşamıştı, bunu da düşünerek insanın içi eziliyor. İhtiyaç duyduğu sevgiyi hiçbir zaman sahip olamamasının verdiği o eksiklik ilişkilerinde hep ortasında duruyor.

Adrian duygu yumağı hâlinde; Lia'nın ona söylediğinin gerçek olma olasılığıyla hissettiği  kızgınlık bir yana ona olan sevgisini azaltmıyor. Tabi cezalandırmak istiyor. 😏 Sacede kendine ait olduğunu hatırlatmak istiyor. 😏 Bu sadece belli bir takıntı ya da ne bileyim işte doyurayım kendimi tarz bir durum değil Adrian için, adam aşık dut gibi hemde. Gözünü açıyor Lia diyor gözünü kapatıyor yine Lia diyor, düşünün Rus mafyası bir adam, herkes korkuyor vs ama bir kadın onun aklını alıyor. 🤭 çok iyi ama ehe 🤭
Her iki karakteri de seviyorum ama Lia'nın katakter gelişimi mükemmeldi ve sonunda evet be kızım dedirtti bana. En başından en sonuna kadar empato yapınca her eyleminde düşüncesinde paniklemesinde hak veriyordum ve iyileşmesi gerekiyordu. Bu gelişimi gösterdi ve kalbinin kapılarını sonuna kadar açıp güvenli liman olarak Adrian'ı seçerek teslim oldu. Adrian, aga ben ben iptalim bu adam karşısında, Adrian'ım da Adrian'ım.
Son olarak ailece onları okuması çok güzeldi, Jeremy bu kitabın yıldızıydı. Veledi zaten sevmiştim ama daha çok sevdim. Spoilersiz üstü kapalı anca bu kadar anlatabildim kitabı, umarım anlayabilmişsinizdir. 🤭

Efendim uzun lafın kısası ben yazarın anlatımına bayıldım, seriyi de aşırı seviyorum. Mafya kurgusu, karanlık bir aşk, yetişkin imgeler severim okurum derseniz seriyi size öneririm. 😍

Tavsiye etmesi benden, okuması sizden. 💋


Deception Trilogy / Yalan Üçlemesi;

#3 Consumed by Deception / Yalanın Yangını


0 comments:

Yorum Gönder