Ekim'de Neler Yaptım?


Bir #ayınözeti ile daha beraberiz. Ekim ayı nispeten durağan geçti, daha fazla okurum diye tahmin ediyordum fakat tam tersi oldu. Beş kitap okurken yeni başladığım üç webtoon serisi daha arttırdım. Şöyle ki hali hazırda devam eden serilerin bölümlerini okurken finali bekleyeceğim bir sürü serim oldu. 🤭

Okuduğum kitaplara gelecek olursam, beni inanılmaz etkiledi her birine bayıldım ve benden tam puanı kaptılar.

• Etini Acıtmak 4/5

11 öyküden oluşan kitapta yazar insan hayatındaki çeşitli konulara veriyor. Ölümü kaybı umudu sevgiyi satırlardan okuyorsunuz.

• Sır Sepeti 5/5

İnsanlar kendilerine sakladıkları sırları sosyal medyadaki bir uygulamadan dm ile birine atsalar ve o biri yorumlayarak sırları paylaşsa ne olur? Okuyarak göreceksiniz.

• Saklı 5/5

Altın Tutsak serisi tüm ihtişamıyla devam ediyor. Saklı kitabında Auren'ı kampta buluyoruz ve tam anlamıyla tutsak fakat özgürlüğünü de bu tutsaklıkta bulmaya yaklaşıyor. Merak eden seriyi satın alarak okuyabilir. *Seri yetişkin okura hitap ediyor.*

• Gecenin Rengi 5/5

Bir kaza tüm hayatını değiştirir mi? Duru yaşamasa sanırım hayır derdi ama yaşadı, en çetrefilli yoldan geçerek hemde. Ona inananlar olduğu kadar inanmayanlar da vardı, kocası yabancı olabilir miydi? Kitabı okuyarak cevaba ulaşabilirsiniz.

• Yalanın Yangını 5/5

Yalan üçlemesi son bulurken tüm soruların cevaplarına kavuşuyoruz final kitabıyla. Öyle bir sondu öyle bir aşktı ki okuduğumuz, fav erkek karakterlerimden biri bu seride benim. Cağnim Adrian! 🖤 ŞİDDETLE ÖNERİRİM. *Seri yetişkin okura hitap ediyor.*

Okuduğum webtoon serilerine geleyim. 3 yeni (daha doğrusu bölüm biriktirerek okuduğum) seriler için de şunu söyleyebilirim ki beni epey heyecanlandıran ve eğlendiren seriler oldu.

• I Am the Villain 4/5

Okuduğu bir kitapta karakter olarak uyansanız üstelik her şeyi değiştirip huzur içinde yaşarım hayali kurarken, aslında o karakter olmadığınızı fark etseler... seri devam ediyor, finali için heyecanlıyım ve şey... OKUYUN. 🖤

• Winter Wolf 4/5

Devrimde ailesini acı şekilde kaybeden Lyshteia canını zor kurtarıp kaçıyor, kaçarken de kalan parasıyla saklanabileceği bir yer bakınıyor fakat birilerk onun da ölmesini isteyerek peşine gözü kara bir katil takılıyor. Serinin yavaş ilerlemesi bir tık can sıksa da keyifle okuduğum tarihi aşk kurgulardan biri. Bu arada *Seri yetişkin okura hitap ediyor.*

• the Dragon King's Bride 4/5

Berek lordu gayri meşru kızından kurtulmanın fırsatını bulur, Lucina ise özgür olmak için gelecek her teklifi kabul etmeye hazırdır. Bu ejderha kralının gelini olmak da olsa.

İzlediğim dizi yeni başlayan kore dizisi, tabi ben kdramadan devam. Strong Girl Nam-son, yalnızca ailenin kadınlarının inanılmaz güçlü olduğu bir karakterin yolculuğu. Çok bahsetmeyeceğim ki bitirdiğimde yorumda daha uzun bahsedebileyim. Film köşemizde İlk Bakışta Aşk'ın İstatistiksel Olasılığı. Valla beğendim ile beğenmedim arasında kaldığım izleyip geçilecek hakkında fazla kafa yorulmayacak bir hikayesi vardı. Anime köşemizde nefret kusacağım bir serinin ilk sezonu kafi gelen seriye başladım yarısında bıraktım. ljiranaide, Nagatoro-san konusundan bahsetmeyeceğim fakat hiç sevmedim. Taraflardan hangisi olursa olsun karşındaki kişinin sınır ihlalini yapması dümdüz taciz nazarımda. Imalar, yakınlaşmalar erkek olsun kadın olsun haz etmiyorum. Eğer ki her ikisi de bundan memnunsa sorun yokama bu seride bahsettiğim tavır hakimdi ve hiç hoşuma gitmedi. Hemde hiç!

Müzik konusuna gelirsek, hadi ama avaz avaz Parla'yı söylemedik mi 🤤


0 comments:

Yorum Gönder