Paramparça Prens - Erin Watt | Kitap Yorumu


Yazar Adı: Erin Watt
Kitap Adı:  Paramparça Prens
Özgün Adı: Broken Prince
Seri Sıralaması: The Royals #2
Baskı Yılı: 2021
Sayfa Sayısı: 320
Yayınevi: Yabancı Yayınları 
Kitaba Puanım: 3-3,5/5
İki güçlü isteği aynı anda hissetmeyeli epey olmuştu. Gırtlağına çöküp boğmakla, göğsüne çekip sarılmak arasında kaldığım bir ikilemle kitap bitti.

O sondan sonra, Reed'in her şeyi berbat ettiği oldukça net olan bir durumdu. Reed ve Ella arasındakiler ise tam anlamıyla koparttı diyebiliriz. Kağıt Prenses'in sonunda, Reed'in yaptığı o muazzam hata Ella'nın şehri terk etmesiyle sonuçlanır. Reed ise ne yaptığını ve bunda kendini anlatamadı açıklayamadığı için pişmanlıkları, korkuları ve dibe çöküşüyle baş başa kalıyoruz. Ella'nın gitmesiyle, Royaller ailesi arasındaki gerilim şimdiye kadar ki en yüksek seviyeye ulaşıyor. Ella'nın bulunması, Collum'un sevgilisinin hamile oluşu ve daha nicesi peş peşe gelen olaylar zinciri. Onları bekleyen son ise hiç de iyi bir son değil. Üstelik geçmişte kalması gereken birinin çıkıp gelmesi ise şok etkisi yaratır. Şimdi Royaller için durum kötüdür, Reed masum olduğunu nasıl kanıtlayacaktır?

Kitabı sevdim sevmesine ama ilk kitaptaki temponun aynısını bulmak beni biraz gafil avladı. Okurken takıldığım geriye dönüp baktığım yerler oldu. Onlardan biri de Ella'ya Reed'in eski sevgilisinin annesine benzediğini söylerken ikinci kitapta bunu bir yerde duymuş olduğunu söylüyor oluşuydu. Oysa ona bunu söyleyen kişi Reed idi. Bunun gibi detaylar vardı. Çok üzerinde durulmayacak olsa da okurken önemsediğim bir detaydı. Fazladan uzatıldığını düşünüyor olsam olayların sonlara doğru artması ile heyecana kapıldım.

Gelelim karakterlere; Royal şeytanları onlar benim için. Her birine karşı farklı empati kuruyorum ben. Ailesi darmadağınık onları bir arada tutan babalarına karşı duydukları öfkeyle karıştıkları haltlar boyunlarını geçmesi üzücü. Tabi en dikkatimi çeken ise Easton, onun hikayesini çok merak ediyorum.


Aslında bu kardeşlerin hepsini seviyorum. Tokatlamak istiyor olsam da bir şekilde kendilerini sevdirmeyi başardılar. İkiz olan Sebastian ve Sawyer bence en çetrefilli hikayeye sahip olanlar ama onların bir kitabı yok, sonraki kitaplarda konularının dönecek olmasını bekliyorum. Sonra Easton'un Ella ile aralarındaki arkadaşlığını, onunla kardeşi olarak ilgilenmesini seviyorum. Reed'in sevgiye muhtaç oluşu ve bunu yansıtmaktan ödünün kopması, sevdikleri söz konusuysa yapamayacağı bir şeyin olmamasını da seviyorum. Reed Royal'i sevmemek mümkün değil gibi geliyor bana... Gideon için söyleyeceğim tek şey, içinde bir yarasının oluşu ve kendini dış dünyaya kapatması olacaktır. Onun için üzülüyorum.

Ella gerçekten zor bir karakter ve güçlü olduğunu söyleyebilirim. İçine düştüğü bütün her şeye karşı başa çıkma şekli takdir edilesi. Her ne kadar kaçıp saklanmak kolayına gelse de durup savaşmayı da biliyor. Artık hayatı eskisinden daha karmaşık durumda. Bir yere ait olma duygusunu yaşarken aşkla tanışıyor. Mutlu olmayı beklerken pimi çekilmiş bir bomba ile Reed ortada duruyor. Bir de beklenmedik misafir var. Onları nelerin beklediğini tahmin etmek de sarsıcı.
Royaller gerçekten mahvedemeye gelmişler. Ama sorulması gereken soru şu, etrafında olanları mı yoksa kendilerini mi? Bunu okuyup göreceksiniz.

Paramparça Prens elinizden bırakmadan hızla okuyacağınız bir kitap. Pek beklentiye girmeden okumanızı öneririm derim ben.
Bu aşk benim sonum olacak

Reed Royal zengindi, yakışıklıydı, güçlüydü. Okuldaki her kız onunla olmaya can atıyor, her erkek onun yerine geçmek istiyordu. Ancak Reed ailesi dışında kimseyi önemsemezdi. Ta ki hayatına Ella Harper girene kadar.

Babasından ve onun yeni oyuncağından intikam almak isterken kendini bambaşka bir çıkmazda bulmuştu. Artık tek arzusu Ella'nın güvende ve yanında olmasıyken, yaptığı bir hatayla her şey elinden kayıp gitmişti. Herkes Royalların zehirli olduğunu söylüyordu ve belki de haklılardı.

Etrafı sırlar, düşmanlar ve ihanetle sarılmışken, Reed gerçek bir Royal olduğunu kanıtlamak ve ailesini korumak zorundaydı.

☆☆☆
The Royals Serisi;
#2 Broken Prince / Paramparça Prens 
#3 Twisted Palace / Çarpık Saray
#3.5 Tarnished Crown
#4 Fallen Heir
#5 Cracked Kingdom

0 comments:

Yorum Gönder