Bir Kış Rüyası - Debbie Macomber | Kitap Yorumu


Yazar Adı:  Debbie Macomber
Kitap Adı: Bir Kış Rüyası
Özgün Adı: Dashing Through The Sniw
Seri Sıralaması: ☆
Baskı Yılı: 2020
Sayfa Sayısı: 176
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Kitaba Puanım: 5/5
New York Times çoksatan yazarı Debbie Macomber’dan içinizi ısıtacak aşk kokan bir hikâye daha...

Yüksek lisans öğrencisi Ashley Davison, Noel tatilini Seattle’da tek başına yaşayan annesiyle birlikte geçirmeyi iple çeker. Eski ordu istihbarat subayı olan Dashiell Sutherland’in de Seattle’da
bir iş görüşmesi vardır ve 23 Aralık’ta orada olmak zorundadır. San Francisco’dan Seattle’a olan uçak biletleri tükenince ikisi de ne yapacaklarını bilemeden havaalanında sıkışıp kalır. Son çare bir araba kiralamaktır ve kiralık tek bir araba kalmıştır. Ashley ve Dashiell kalan tek arabayı birlikte kiralamaya karar verir ama ikisi de onları bekleyen zorlu yolculuktan habersizdir.

Bu iki yabancı önce sessizce yola çıksa da saatler ilerledikçe birbirlerine karşı koyamayıp aralarındaki buzları eritirler. Tatlı sert sohbetleri koyulaştıkça sadece ortak yönlerini keşfetmekle kalmazlar, aynı zamanda birbirlerine karşı koyamadıklarını da fark ederler. Yolculuk sırasında gerçekleşen beklenmedik olaylar, Seattle’a varışlarını geciktirse de gafil avlandıkları bu duygu, aralarındaki bağı daha da güçlendirecektir. Yağan ilk karın bu iki hassas kalbe muhteşem bir hediyesi vardır...

“Muhteşem ve iç ısıtan bir hikâye... Bol kahkaha ve aşk dolu.”
Romance Reviews Today

(Tanıtım Bülteninden)
Size tavsiye edeceğim Bir Kış Rüyası kitabı eğlendirecek, güldürecek, tatlı heyecanınaortak edecek bir kurguya sahip. Debbie Macomber kalemiyle bu kitap sayesinde tanıştım. Noel, yılbaşı teması olan kitaplarını bundan sonra artık alır tereddüt etmeden okurum. 

Kitabın ilk sayfasından sonuna kadar heyecanla olayları takip ederken merakı diri tutup hep beni içine çekti. Tek eleştireceğim noktası sanırım kitabın kısacık olması olur. Biraz daha uzun olsa bıkmadan sıkılmadan okurdum. Konusu her ne kadar bildik olsa da (aslında fazlaca klişe) bildik sular her zaman güvenli olacağı için rahat bir okuma oluyor.

Ashley Davison, yüksek lisans yapan bir öğrencidir. Aynı zamanda harçlığını çıkarmak içinbir lokantada da çalışmaktadır. Noel zamanı lokantanın kapalı kalacağı için Ashley tatili annesiyle geçirmeye karar verir. Noel için annesine sürpriz yapmak üzere Seattle'deki evine gitmek ister ve her şeyin başlangıcı bu istek olur. Havaalanında alabileceği bir uçak bileti umudu satış sorumlusu kadının inadı ile yerle bir olur. Bir de sırada hemen ardında duran son derece dikkat çekici yakışıklı adam da huysuzlanıp lafa karışınca yapacak bir işi kalmaz. Valizini peşinde sürükleyerek çıkışa doğru ilerlemeye başlar. Tam çıkışa yönelmişken aklına bir araba kiralayabileceği gelir fakat orada da şans yüzüne gülmez ve başına olmadık iş gelir. Eğer Seattle'e gitmek istiyorsa bu yakışıklı yabancı ile arabayı paylaşmak zorundadır.

Dashiell Sutherland, eski bir ordu istihbarat subayıdır. Seattle'da önemli bir iş görüşmesine yetişebilmesi için Noel'den önce orada olması gerekir. Havaalanında bulabileceği bir uçak biletini almak için girdiği sırada kaderin ona oyunu başkadır. Biletten yana şans yüzüne gülmezken araba kiralama konusunda isteği gerçekleşir. Fakat Seattle yolunda arabasında ona eşlik edecek bir yol arkadaşı vardır. Ashley ve Dash'ı bekleyen bir dolu macera, bol eğlenceli sohbetler ve birbirine karşı hissedecekleri duygular vardır. Konuyu ve karakterleri merak ediyorsanız, kitabı edinerek okuyabilirsiniz.

Ashley çok tatlı bir kadın ve Dash tam anlamıyla vuhuyyyy dedirtecek bir adam. İnanılmaz eğlendim, çok güldüm ve tıka basa romantizme doydum. Benim için biçilmiş bir kaftandı, beni doyurdu diyebilirim. Kitap hakkında bir sürü şeyden bahsetmek gevezelik etmek istiyorum ama spoiler vermekten korkuyorum. Zaten kısacık bir kitap o yüzden her detay önemli. Kapakta da var diye edindikleri o sevimli köpekten bahsetmem çok bir şey değil bence. Çok çok beğendim çok çok sevdim. Birazdan kalkıp Pamuk Bey'i dürtmeyi planlıyorum. Benim de tavşanım en az onun kadar tatlı. (daha bile tatlı kereta.)

Yorumuma son verirken bu güzel keyifli hikayeye ortak olmanızı can-ı gönülden isterim. Şiddetle önerdiğim kitaplardan biri. Benden tam puan kaptı.
Öptüm ki sizleri.


0 comments:

Yorum Gönder