Lekeli Taç - Erin Watt | Kitap Yorumu


Yazar Adı: Erin Watt
Kitap Adı: Lekeli Taç
Özgün Adı: Tarnished Crown
Seri Sıralaması: The Royals #3.5
Baskı Yılı: 2021
Sayfa Sayısı: 171
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Kitaba Puanım: 3/5
Gideon Royal, ailesi gözlerinin önünde parçalanırken geri dönüşü olmayan bir hata yapmıştı ve hayatının kadını ellerinden kayıp gitmişti. O günden beri pişmanlıklarıyla boğuşuyordu. Üniversiteye gittiğinde geçmişinden kaçabileceğini sansa da kaderin onunla işi henüz bitmemişti.
Savannah Montgomery, kâbus gibi geçen günleri unutamayacağını biliyordu. Bazı yaralar asla iyileşmezdi. Ancak Gideon pes etmemeye kararlıydı.
İhanetle lekelenmiş aşkları küllerinden doğarken, çok daha tehlikeli bir düşman peşlerindeydi ve bu sefer yalanların ardına sığınamazlardı.
(Tanıtım Bülteninden)
Royallerin en büyük çocuğu, benim tabirimle karabatak Gideon'un kitabı sonunda ellerimizde ve bir çırpıda okunup bitti. Açıkçası seri boyunca gizemli takılan bir görünüp bir kaynolan ve sırları ile geride duran adamımız hakkında hissettiğim merak en yüksek seviyedeydi ben de. Gelin görün ki okuduğum bu kitapla düşüncelerim alabora oldu.

Bir kere yazarlara aşk olsun diyorum, alacağınız olsun. O kadar gizeme sırra bu kadar kısacık kitap olmuş mu gerçekten? Yani hak mı bu bee. 😒 Kısaydı bir çırpıda okundu ve ben ne anladım ne anlamam gerekirdi, Gideon ve Savannah hikayesi neredeydi bize ne anlattılar sıfır elde var sıfır ortada elle tutulur bir şey yoktu. Hani madem seriye ek bir kitap yazılacaktı, yazdınız, iyi tamam da uzun ve hakkını vererek yazmış olsalar hikaye bambaşka yere gider ve daha doyurucu olurdu okur için. Tabi bu benim görüşüm.

Bu hikayeden keyif aldım mı diye sorarsanı, şöyle böyle. Kısaydı, kitaba yedirilmek istenen duygusallığı sürdürmeleri için daha uzun olması gerekiyordu. Çok şey havada kaldı, kısa kesitler şekilde geliştirilmişti resmen. Tek dikkatimi çeken seri devamında karşımıza çıkacak olan ipuçları vardı bu kitapta. Savannah bir kere çok tatlıydı, zaten dikketimi çeken ve sempatimi kazanan bir karakterdi, daha bir ısındım diyebilirim. Gideon ise, bak sinir geldi, yani bu kadar saf -hatta salak- olunmaz. Bildiğin eline şeker tutuştur kandır tipi bir karakter. Gençliğine vereyim ergenler zaten cart curt diyemiyeceğim. Ülkenin en zengin insansınız, babadan çekin hadi, ulan elinin altında avukat ordusu var, ulan çocuğum hiç mi saksıyı çalıştırmak aklını ucundan geçmez.


Çok sinirliyim bu konuda. Seriyi okuyanlar anlayacaklardır, Dinah şerefsiz, Steve şerefsiz de ulan adalet yok mu? Al gerildim. 🤦🏻‍♀️

Savannah'ın istediği bölüm Gideon'un okulundadır. Hayali sinema okumak olan kızımız kendi için kararlar alır ve yeni hayatının başlangıcı için okumak istediği üniversitenin kulüplerine katılır. Bir partide Gideon ile karşılaşır ve ondan sonrası ikiliyi ayrı tutacak bir şey yoktur. Sav ve Gideon'un aralarındaki sorunu halletmelerine sevinemedim bile, acelece son verilmiş sırf merak giderilsin diye bir parmak bal okurun ağzına çalınmış.

Yorum boyunca tekrarladığım şeyi yineleyeuim, hikayeyi beğenmiş olsam da kısacık olduğu için hissedemedim. Yani, ilk üç kitapta uzatıldıkça uzatıldı, yerli yersiz sahneler yazıldı da bu çifte kısacık hikaye... Olmadı be yazarlar, aşk olsun ama. 😔

Kafa dağıtmak için biçilmiş bir seri, sizi okuyamama döneminden de rahatlıkla çıkarır. Bu kitabı da merak ederseniz alın derim, veee veeee veee EASTON'CUĞUMUN KİTABINI İPLE ÇEKİYORUM. ÜZÜMLÜ KEKİM, SENİN O ALAYCILIĞININ ALTINDAKİ HÜZNÜ ÇOK MERAK EDİYORUM.
Sevgiler sevgiler.

☆The Royals Seri Sıralaması☆

#3,5 Tarnished Crown / Lekeli Taç
#4 Fallen Heir
#5 Cracked Kingdom


0 comments:

Yorum Gönder