White Blood - Lim Li Na | Webtoon Yorumu


Adı: White Blood
Tür: Fantastik, Romantik
Yazar/Çizer: Lim Li Na
Bölüm Sayısı: 93
Yayın Yılı: 2020
Puanım: 5/5
Eğlenceli bir vampir aksiyonu ve umutsuz bir romantizm.

Vampirler, her zaman istediği normal hayata sahip olma şansını yok edince Hayan, dünyayı 10 yıl önce onu ele geçiren acımasız avcılardan kurtarmak için en karanlık sırrından yararlanmak zorunda kalır. Yerel polis teşkilatında yükselen bir yıldızın desteğiyle Hayan, sevdiklerini korumak, geçmişiyle yüzleşmek ve intikamını almak için harekete geçer.
Öyle bir seri yorumuyla geldim ki, sahneler kare kare aklıma gelirken kalbimin atışını değiştiriyor. O kadar güzel bir seri, o kadar muhteşem bir seri. 😍

Bizde çevirisi olur da basılırsa kesinlikle alacağım serilerden biri White Blood. Karakterleri, konusu, hikayesi, çizimleri öyle güzeldi ki kendine âşık etti. Her bir karakter öyle ilgi çekici ve görsel olarak göz alıcı ki sevmeyeceğiniz bir karakter dahi olsa bir düşüyorsunuz. En en en kötü karakter dahi olsa ben elendim dostlar, o kadar şahane çizimler güzlü karakterler var.

Ana karakterimiz Hayan, safkan bir vampirdir.  Kendi esas kimliğini gizleyerek diğer insanlar gibi normal bir hayat yaşamak isteyen sıradan biridir. Üniversite eğitimi sırasında artan vampir olayları sonrası kimliğinin açık olmasından çekinir. Bu artışın sebebi on yıl önce yaşanan bir olaya dayanıyor ve Hayan ile de bağlantısını serinin sonlara doğru okudukça görüyoruz. Özellikle sebebin ne olduğunu okuyunca nefesinizi kesiyor, "yok artık bu da olmaz" derken buluyorsunuz kendinizi.

Ve serinin esas erkek kahramanı. Arkadaşlar öyle bir karakter ki, hani nasıl övsem nasıl anlatsam bilemiyorum. Yerel polis teşkilatında görev yapan dedektifimiz Eun Tae, Hayan ile yolu kesişince onda bir şeylerin yolunda gitmediğini fark eder. Karşılıklı yardımlaşma ile başlayan ilişkileri zamanla gelişir ve aralarında bir çekim oluşur. Sevdiklerini korumak, dünyayı kötü vampirlerden arındırmak için çıktıkları yolculuklarında Hayan geçmişiyle yüzleşerek gerçek benliğini bularak gücüne kavuşur.

Normalde fantastiğin yanında tarihi aşk reenkarne konularını bir okurdum sonra dedim ki neden olmasın. Zaren geçen sene gördüğümde çeviri ekibinin yeni başladığı bir webtoondu ve beklemeyi seçmiştim. İyi ki tam zamanında okumuşum, finali beklemekle iyi etmişim.

Kadın karakterin güçlü olmasını, erkek karakterin de ona saygı duymasını seviyorsanız Hayan ve Eun Tae'e bayılacaksınız. Hayan'ın hikayesinin daha temel olduğu, birçok birbirinden güzel karakterlerin olduğu, her karakterin kendine ait hikayesi olduğu bu seriyi ŞİDDETLE ÖNERİYORUM.

Yohan Seo (bu adam en kötü olan karakterdi), Baal, Ash, Levi, papaz Michael favori diğer karakterlerimdi. Bir de Baal'ın evcil 'aslan'ı Daniel. Okumanız gerek, mutlaka okumanız gerek!

Ana karakterlerimizin uyumu der susarım...
Bu sahnede çok gülmüştüm paylaşmasam olmazdı!

0 comments:

Yorum Gönder